"TAEHYUN! "
Sınıfa girdiği an resmen herkes susmıştu. Minho öfkeyle gözünü sınıfta gezdirdi ve ona ürkerek bakan Taehyunu gördüğünde daha da sinirlendi. Hızla üzerine yürüyorken konuşuyordu.
"Seni sikilmiş orospu. "
İçindeki o yumruğu tüm gücü ile Taehyunun suratını geçirdiğinde Taehyun inlemeli bir çığlık atmış ve elmacık kemiğini tutmaya başlamıştı. Minho hızla üzerine eğildi ve yakalarına yapıştı. Ardından yumruklarını sırayla dizmeye başladı. Her yumruğunda bir kelime söylüyordu.
"Sen.. "
Yumruk.
"Jisunga."
Bir yumruk.
"Nasıl."
Bir yumruk
"El.. "
Bir yumruk daha.
"Kaldırırsın."
Ve bir yumruk daha.
"CEVAP VER! "
Taehyun korkuyla konuştu.
"S-sen söylüyordun ya orospu olduğunu! Ne oldu şimdi?! "
"BANA BAK! O BAĞIRAN AĞZINI SİKERLER DUYDUN MU?! "
"Minho! Geri çekil artık! "
"BIRAK SEUNGMİN! "
Minho Seugmini birkez daha ittirerek Kainin üzerine yürüdü. Kai hızla geri gitmesine rağmen karnına yediği sert tekmeden kaçamamıştı.
"Ya sana ne demeli.. "
Minho yere yapışan Kainin üzerine eğildi ve aynı Taehyunda yaptığı gibi yumruklarını dizmeye başladı. Sınıf kargaşa alanına dönmüştü adeta.
"Sikeyim, öldüreceksin onu! "
Minho Kainin yüzüne baktı. Suratı artık kandan görünmüyordu.
"Ne oluyor burda?! "
İçeri giren hoca ile durmuştu Minho. Hoca tekrar bağırdı.
"Lee Know, Taehyun ve Kai! Müdürün odasına, hemen! "
...
Jisung dakikalardır müdürün odasının önünde turluyordu. Minho hala içeriden çıkmamıştı ve odadan azarlama sesleri geliyordu.
"Sikeceğim.. "
Dediği an Minhonun odadan çıkması bir oldu. Minho onu gördüğünde endişe ile yanına yaklaşmış ve konuşmuştu.
"İyi misin? Sırtın kötü mü? "
"Minho.. "
Jisung gözlerini onun gözlerine dikti.
"Müdür ne dedi? "
"Sikerim müdürü. Yürü yarana bakalım. "
"Ellerin.. "
Jisung Minhonun ellerini tuttu ve yara olmuş eklemlerine baktı. Ardından korku ile konuştu.
"Neden bu kadar vahşi davrandın ki? "
"Onlarla sonra ilgilenirim. Yarana bakacağız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç mi Sevmedin? ||Minsung||
Non-Fiction"Han Jisung Lee Minho'dan ayrıldıktan sonra en büyük zorbası olur. "