Jisung
SevgilimMinho
EfendimJisung
Ne yapıyorsuuunnMinho
Dışarıdayım arkadaşlarlaSen?
Jisung
Bende evdeyimSana güzel şeyler hazırlıyorumm
Minho
Uğraşma güzelimJisung
OlsunHerneyse ben kapatayım devam edeyim
Minho
TamamJisung
ÖptümmmmMinho
Bende
Görüldü*14.34...
Minho bir kahkaha attı ve konuştu.
"Aptal! Onu bu kadar kolay affedebileceğimi düşünecek kadar aptal! "
Jeongin elleri ile oynuyordu. Kimsenin zarar görmesini istemiyordu. Bu sırada Eunchae sordu.
"Ne yapacağız? Plan ne? "
Minho ellerini kenetledi ve masaya koydu. Ardından planı anlatmaya başladı.
"Ben Jisungun editli fotoğraflarını yükledim. Sözde beni Seojunla aldatıyor ve bu yüzden ayrılıyoruz, konu bu olacak. Zaten shopta Jisung gerçekten onunla cinsellik yaşamış gibi görünüyor. Sonrasından ben okuldan birkaç kişiyi buraya getireceğim. Rezil olması için. Ardından Seungmin, sen onu evinden alacaksın. Eunchae, sende Hyunjini alacaksın. Hyunjinde kiminle iş birliği yaptığını görsün. "
Jeongin şaşkınlıkla gözlerini araladı. Diğerleri bunu onaylamışken o asla onaylamıyordu.
"Hyung.. Bu.. Bu çok ağır değil mi? "
Minho 'dalga mı geçiyorsun' dercesine Jeongine baktığında Jeongin susmuş ve önüne dönmüştü.
"Hafif bile... "
...
Minho konuştu.
"Şimdi, göreve başlayın. Saat 18.45'te tam burda olun. "
"Tamam."
...
Jeongin çekingen bir tavırla Minhoya yaklaşlatı.
"Hyung."
Minho Jeongine döndü.
"Bak, bence vazgeçelim. Jisung sana cinsellik ile hiçbir şekilde zorbalık yapmadı, bunu yapmamız hem ağır hem de biraz-"
"Jeongin."
Jeongin susarak Minhoya baktı.
"Sen kimi savunuyorsun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç mi Sevmedin? ||Minsung||
Non-Fiction"Han Jisung Lee Minho'dan ayrıldıktan sonra en büyük zorbası olur. "