Annem-26

73 8 3
                                    

"Özür dilerim.. Seni dinlemedim. "

Hyunjin derin bir nefes verdi ve hazırladığı harcı tavaya döktü.

"Sorun olmadığını söyledim bende. "

Felix Hyunjinin gözlerine baktı. Sorun olmadığını söylese bile Felixe bakmamak için büyük çaba sarf ediyor gibiydi. Felix bununla refleks olarak onun kolunu tuttu ve kendine çevirdi. Hyunjin bir süre onun gözlerine baktıktan sonra kolunu kurtararak işine döndü.

"Başka bir şey var mıydı Yon-"

"Abi! "

Hyunjin kardeşinin endişeli sesi ile dış kapıya baktı.

"Yeji? "

Yeji ağlıyordu. Koşarak mutfağa gitti ve abisine sarıldı. Felix şaşkınca ikiliye bakıyordu. Hyunjin korku ile aynı şeyin gerçekleşmiş olduğu düşüncesi ile Yejiye döndü.

"Babam mı geldi..? "

Yeji hıçkırarak onayladı onu. Felix ise Hyunjine dönmüştü kaşları çatılı bir şekilde. Hyunjin Yejinin saçlarını okşadı.

"B-beni Ryujin ile görünce çok kızdı.. Sonra.. Bana tokat atmaya çalışınca Ryujin araya girdi. K-kavga ettiler. Eve geleceğini söyledi.. "

Hyunjin bununla duraksadı.

"Ne zaman gelecekmiş? "

"En son peşimden takip ediyordu.. Koşmaya başlayınca kaybetti beni.. "

Hyunjin hemen Yejiyi kendisinden ayırdı ve konuştu.

"Odaya. Burda kalamazsın. "

"Abi.. Sen? "

"Odaya dedim Yeji. Yongbok. Sende. "

Felix şaşkınlıkla ona baktı.

"Ben eve giderim Hyun. "

"Olmaz. Babam senin evden çıktığını görürse sana hesap sorar. Zarar görmeni istemiyorum. Lütfen.. "

Felix Hyunjinin gözlerine baktı. Yalvaran gözler ile seyrediyordu onu. Felix mecburen onayladı ve Yejiyi takip etti.

"En az 1 saat çıkmayın. "

...

"Nerde o kız? Öldüreceğim onu! "

"Hiçbir yere gidemezsin. Onunla yüzleşmene izin vermeyeceğim. "

Bay Hwang alaycı bir şekilde konuştu.

"Öyle mi? "

"Öyle."

Hyunjin duruşunu dikleştirdi ve babasını izledi. 12 yıl sonra karşısına çıkmaya karar vermişti, madem öyle uzak durmaya devam edecekti. Bu sırada babası ona doğru yaklaştı ve konuştu.

"Annenin katili ile konuşmak nasıl bir duygu oğlum? "

Hyunjin bununla yutkundu ve yumruklarını sıktı. Yine annesi.. 12 yıl önce annelerini bıçaklayıp onları bırakmıştı. Oracıkta.. Hyunjin annesinin öldüğünü gözleri ile görmüştü.

Babası başını salladı ve kahkaha attı.

"Güzel değil mi? "

Ardından mutfağa ilerledi ve neler yaptığına baktı. Hyunjinde babasını izliyordu. Babası tezgahın üzerindeki kağıdı aldı ve bir kahkaha daha attı.

Hiç mi Sevmedin? ||Minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin