İhanet -12

142 14 16
                                    

Jisung dünden sonra gerçekten çok sinirliydi. Minhoya ona artık zarar vermeyeceğini söylede gerçekten sinirleriyle oynamıştı. Hem, söz vermemişti, değil mi?

Yatağında diklendi ve yutkundu. Kollarını gerdi ve yataktan ayaklandı. Temel ihtiyaçlarını hallettikten sonra aşağı kahvaltıya indi.

"Günaydın oğlum! "

"Günaydın anne.. "

Bayan Han elini oğlunun sırtına yerleştirdi ve konuştu.

"Dün gecen nasıl geçti? Geç gelmişsin biz uyuyorduk. "

"Çok güzel geçti anne. "

Gülümsedi ve babasına döndü. Elinde yine telefonuyla işi ile alakalı şeylerde dolanıyordu. Jisung sıkıntılı bir nefes verdi ve babasının yüzüne doğru eğildi.

"Günaydın baba. "

Bay Han başını sallayarak mırıldandı.

"Günaydın Ji. "

Jisung gülümsedi ve kahvaltısına döndü.

...

Minho bir kulağında telefon ile bağcıklarını bağlamaya çalışıyordu.

"Ne demek gelemiyorum Jeongin? "

"Hyung, dünden sonra biraz rahatsızlandım. Lütfen, izin ver biraz istirahat edeyim. "

Minho derin bir nefes verdi.

"Pekala. Dikkatli ol bebek ekmek. "

Telefondan bir kıkırdama sesi geldi.

"Sende Hyung. Görüşürüz! "

"Görüşürüz."

Minho telefonu kapatıp cebine attıktan sonra ilerlemeye başladı. Aklına dün gece olanlar geldikçe gülümsemesi yüzünden eksilmiyordu.

Jisung resmen kudurmuştu. Hemde en yakın arkadaşı Jeongin ile dans etmesi yüzünden. Aynı şeyi ona yaşatmaktan nedense gurur duymuştu Minho. Telefonunu çıkardı ve Jisungtan gelen mesajlara baktı. Tam bakıyorken bir mesaj daha gelmiş olduğunu fark etti ve üzerine tıkladı.

Jisung
Sikeceğim seni Lee

Minho sırıttı ve cevap yazmaya başladı.

Lee Know
Dikkat et altımda kalma

:)

Jisung
Okula geliyor musun

Lee Know
Evet

Niye

Jisung
Güzel

Bekliyorum

Lee Know
Niye

Sikecek misin

Jisung

Jisung
Ne

Lee Know
Siksene beni

PAUAHHAHKSHKDHHKSLS

Jisung
MAL MISIN  SEN AMK

Hiç mi Sevmedin? ||Minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin