İmha Gününden Sonra

513 32 16
                                    

Katie Killjoy:
Herkes imha günü hakkında konuşuyor, Alastor yeniden meydana çıkıyor! Bu aptal Vee'ler için ne anlama geliyor? Yeni bir savaş? Belki. Ya da ikisinin arasında ikinci bir laf dalaşı mı? Hayal bile etmek istemeyiz.

-Saat sabah 10.00

Herkes imha gününün ardından uzun bir uyku çekmiş, kahvaltısını yapmış ve ortak salonda oturuyordu. Birisi hariç.

Charlie:
İMHA GÜNÜ NASIL ERKEN GELEBİLİR? ÖLMEMİZE İZİN Mİ VERSEYDİK? ADEM ÖLDÜ VE NASIL HALA İMHA GÜNÜNÜ ERKEN YAPABİLİRLER? BAŞLARINDA KİM OLACAK? OOF!

Angel:
Charlie şu ağzını kapatta biraz dinlenelim, başım ağrıyor ve senin zırvalıklarını çekecek değilim.

Husk:
Bu çocuk biraz mantıklı konuşmaya başladı.

Angel:
Pf. Hadi ordan be, seninde işine gelince mantıklı oluyoruz. Herneysee, Alastor nerede? Yine hangi ruhu düşünüyor?

Lucifer:
Dün Adem tarafından basitçe yerden yere vurulan iblisin burada olmasını beklemiyorsunuz herhalde? Git odasına falan bak çok istiyorsan Angel.

Angel:
Ben bakıp napacağım be. Git sen bak.

Lucifer:
Peki ben bakıp ne yapayım andaval? Gitsinn.. Niffty baksın.

Angel:
Bak baak kralımız korktu mu? Yüzün neden değişti hmm?

Lucifer:
Kes sesini bok parçası.

Vaggie:
ANGEL! Daha az önce Charlie'ye sus dedin ve kendin dırdır ediyorsun. Kes sesini ve susmayacaksan git sik falan yala.

Angel:
Tamam be.

/Alastor ortak salona iniyor.

Alastor.
Nasılsınız?

Lucifer:
Sen gelmeden önce bayağı iyiydik.

Charlie:
Baba! Yapmayın şunu. İkinizin de otele ve bana katkısı var ikinizde değerlisiniz benim için. Lütfen artık tartışmayı keser misiniz?

Lucifer:
Bi ihtimal.

Alastor içinden*
Benden nefret ediyorken onu nasıl kendime bağlayacağım?

Angel:
Ha bakın ne diyeceğim, hadi içmeye gidelim!

__________________🍎___________________

Yazardan 🎀
Evet her ficde normalde içmeye giderler sonra yatak falan filann.. Pek benlik değil. Daha zamanları var merak etmeyin ;)
Fark ettiyseniz başlarda isimleri kalın ile yazıyordum ama sonradan zorlanmaya başladım bu yüzden normal yazmaya karar verdim. Sonraki bölüm 5 saate kalmadan gelir. :)

RadioAppleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin