Felix anne ve baba sevgisinden yoksun büyümüştür. Bunun yanında bir de okulundaki zorbalarıyla başa çıkmaya çalışmaktadır. Zorbalık görmesini birçok sebebi vardır. Bunlardan bazıları ; çillerini olması, zayıf ve karşılık verecek bir vücuda sahip olamaması, kolay etkileniyor olması ve bunlardan en önemlisi konuşamıyor olması. Konuşmamasının sebebi doğuştan gelen bir sorun değildi. Ailesi Felix'in konuşmasına izin vermez, konuştuğunda kızarlardı. Aynı şiddet gösterdiklerinde Felix'in itiraz ettiğinde ki gibi...
Felix'in hiç arkadaşı yoktu. Onunla iletişim kurmak isteyen çok kişi olsa dahi Felix kimse ile iletişim kurmak istemez kaçardı.
Öğretmenleri, Felix'in soru yönettiği zaman eğer tahtaya yazdıysa tahtaya çıkıp soruyu çözer yazmadıysa sözlü olarak sorduğunda kağıda yazıp öğretmenine gösterirdi.
Öğretmenleri, Felix'in konuşamadığını - konuşabiliyor ama kimseyle yıllardır iletişime geçmek, konuşmak, tartışmak istemiyor sadece boyun eğmek zorunda kalıyordu - bildikleri için tahtaya soruyu yazar ve tahtaya gelip çözmesini isterlerdi.
Öğretmenleri, Felix'in durumunu iyi buluyorlardı ders olarak fakat küçük bedenin neden konuşmadığına hâlâ anlam verebilmiş değillerdi.
🥰🥰🥰
Felix yeni bir sabaha gözlerini açmıştı. Her şeyin güzel olmasını umarak kendini yatağından kaldırıp penceresine adımladı. Penceresini açıp bahar güneşinin neşeyle çiçekleri ısıtışını hayranlıkla izledi. Keşke güneş gibi onu da iyi gelen biri olsa diye geçirdi içinden. Ardından lavaboya gidip işlerini halletti - diş fırçalamak, bakım yapmak vb. -. Odasına geri dönerek üzerinde olan pijamalarından kurtulup okul formasını giydi. Üzerinden çıkardıklarını katlayıp dolabına yerleştirdi ve dolabın kapısını kapattı. Ardından okul çantasını alıp aşağı kata indi. Aşağı iner inmez annesini, üvey babasını ve kız kardeşi Min-ju 'yu neşe içinde kahvaltı yaparken gördü. Felix'i görünce herkesin yüzü düşmüş ortam ölüm sessizliğine bürünmüştü.
Onların yanında çalışan teyze Felix' e " boşver onları" der gibi bakınca yüzünde tebessüm oluşmuştu küçük bedenin. Teyze de ona karşı gülümsemiş ve Felix'i geçirmek bahanesiyle ona hazırladığı ufak tefek yemekleri verecekti. Bu yüzden Felix'in kapıya ilerlediğini görünce peşine takıldı. Kapıya geldiklerinde teyze söze girdi.
Teyze : Merak etme canım bir gün her şey geçecek.Felix, teyzenin sözü ile tebessüm edip başını olumlu anlamda salladı. Ardından teyze Felix' e hazırladığı yemekleri beslenme kutusu içinde ellerine tutuşturdu.
Felix'te teyzenin verdiği beslenme kutusunu çantasının ön tarafına koyduktan sonra teşekkür anlamına gelen bir el işareti yaptıktan sonra arkasını dönüp onu arabanın açık kapısının orada bekleyen şoföre yürümeye başladı. Felix arabanın yanına gelince arabaya bindi. Küçük bedenin bindiğini gören çalışan kapıyı kapattı ve kendiside şoför koltuğuna oturdu. Felix camı açıp teyzeye el salladı. Teyzede el salladıktan sonra kapıyı kapattı aynı şekilde Felix'te camı kapattı ve uzun süren bir yolculuk burada başlamış oldu...
________________________________________________________________________________
Umarım beğenirsiniz 🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA İLE HAYAT | HYUNLIX
FanfictionFelix, zorbası Hyunjin ile zorla evlendirilir. Hyunjin, Felix ile evliyken bile onunla uğraşır ve Felix 'in tramvasını bile tetikleyecek kadar ileri gider. Felix konuşamadığı için olan biten hiçbir şeyi kimseye anlatamaz. Felix' in konuşmaması doğuş...