Hyunjin kalktığında yanında bir boşlukla uyanmıştı. Felix yanında yoktu. Belki aşağı inmiştir diye düşünüp yataktan kalktı. Kapıyı açıp merdivenlere gelmiş ve hızlıca inmişti.
Arada Felix diye seslenmeyi unutmuyordu ama ses veren hiç kimse yoktu. Evin her yerini aramış ama küçük bedene dair hiç bir iz yoktu. Sanki toz olup gitmişti.
Bunu üzerine büyük beden dışarı korumalarının yanına gitmişti.
Korumalar Hyunjin'i görüp saygıyla eğilmişlerdi.Hyunjin uzatmadan söze başlamıştı.
Hyunjin : Felix nerede?
Koruma şaşırmış bir ifade ile cevap vermişti.
Koruma : Felix Bey içeride değil mi Efendim?
Hyunjin : Felix dışarı çıkmadı mı?
Koruma başını olumsuz anlamda sallamış
Hyunjin başını kaşıyıp olaylara anlam yüklemeye çalışıyordu. Aniden bir ışık belirdi zihninde.
Hyunjin : Evin dışını çeken kameralar... Onları kontrol edelim.
Koruma başını sallayıp büyük beden ile güvenlik odasına gitmişler ve bugüne ait olan kamera kayıtlarını tek tek incelemeye başlamışlardı.
Evin içerisinde kamera olmasada Hyunjin'in babasının işi yüzünden evin dışına bir sürü kamera takılmıştı.
Büyük bedenin babası bir mafyaydı ve sanırım Hyunjin' de bu aralar mafyalık işlerine merak salsa bile babasının mafyalık işlerini gizlemek için açtığı şirketin başına da geçmek istiyordu.
Kamera kayıtlarını hepsini izlemişlerdi. Tam hayal kırıklığına uğrayacaklar zaman son kamera kaydında evin içerisine camdan atlayan siyah giyinimli iki adam girmişti.
Hyunjin ayağa kalkıp görüntüyü yakınlaştırıp adamların yüzlerine bakıp tanımaya çalışıyordu. Ama adamların sadece göz çevresi açıktı . Bu yüzdende kim olduklarını anlayamamıştı büyük beden. Ama vazgeçmedi.
Babasının polis bir arkadaşını arayıp durumu anlatmış ve adamların fotoğraflarını çekip atmıştı.
Büyük beden telefonu kapattıktan sonra odalarına gidip yatağa yatmıştı. Felix'in olmaması onun için çok büyük bir boşluktu. Şimdi daha iyi anlamıştı içinde barındırdığı duyguyu, aşkı.
Büyük beden neden kendisini değil de Felix'i aldıklarını düşürken aklına iğrenç fikirler gelmiş ve bunun olmaması için dua ediyordu.
Daha fazla düşündükçe aklını kaçıracak gibi hissediyordu.
Arkadaşlarını arayıp durumu onlara da haber vermek istedi. Belki Felix'i görmüşlerdir diye düşündü.
İlk bir grup kurdu çünkü herkese ayrı ayrı anlatacak durumu yoktu. Hemen olayları anlatan bir mesaj yazıp gelmelerini istemişti.
Bu sırada sabahtan beri hiçbir şey yemediği aklına gelse de çok umursamamıştı.
Kapı çalınca kendini yataktan kaldırıp kapıyı açmıştı.
Hyunjin'in bu dağılmış olan görünümü işlerin ne kadar ciddi olduğunu anlamaya yetiyordu.
Büyük beden içeri geçmeleri için yolu açmış ve altı genç içeri geçip salona ilerlemişlerdi. Herkes kendine bir yer bulup oturmuştu.
Bang Chan en büyükleri olduğu için söze girme gereği duymuştu.
Bang Chan : Hyunjin iyi misin? Nasıl hissediyorsun? Senin için yapabileceğimiz bir şey var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA İLE HAYAT | HYUNLIX
FanfictionFelix, zorbası Hyunjin ile zorla evlendirilir. Hyunjin, Felix ile evliyken bile onunla uğraşır ve Felix 'in tramvasını bile tetikleyecek kadar ileri gider. Felix konuşamadığı için olan biten hiçbir şeyi kimseye anlatamaz. Felix' in konuşmaması doğuş...