13.BÖLÜM

40 4 0
                                    

Hyunjin pov:

Bugün Felix'in uyanmayacağı bir saatte yani çok erken bir saatte kalkıp hazırlanıp otel odasında çıktım.

Babamlar Felix ile beni zorla evlendireceklerdi ve aynı zamanda Felix'in ailesine yüklü bir miktarda para vereceklerdi ama yakın zamanda verilmesi gereken paraları vermemişler. Evet yanlış duymadınız. Ortada unutulma söz konusu değil. Bilerek isteyerek vermemişler.

Maalesef zor durumda kalan yine biz olduk. Felix'i geri istiyor çünkü mal adam. Ve bende vermeyecek kadar akıla sahibim. Şimdi gidip o parayı kendi ellerimle verecektim.

Otel odasında çıkıp otoparka indim. Arabayı biraz aramış ve binmiştim.

Arabayı çalıştırıp elimden geldiği kadar kontrollü bir şekilde sürmeye başladım.

Felix'in babasının benim geleceğimden haberi yoktu. Umarım evde bulabilirim diye sürmeye devam ettim.

...

Evlerine gelince arabayı park edip evin kapısını çalmak üzere kapıya ilerledim.

Kapıyı çalınca Felix'in kız kardeşi açtı kapıyı. Beni görünce yüzünde ilk şaşkın bir ifade olsada yüzüne sahte mi yoksa gerçek mi olduğunu bilmediğim bir gülümseme yerleştirdi. Ayrıca bakışları beni çok rahatsız etmişti.

Kapıdan geçmem için çekilince hafif başımı sallayıp selam verdim.

Bay Lee salonda oturmuş kahvesini yudumluyordu. Benim geldiğimi görünce oturuşuna çeki düzen verip boğazını temizledi.

" Ne için gelmiştin? Nerede benim param? Felix'i geri verin. Benim paraya ihtiyacım var. Bu yüzden size Felix'i vermeyi kabul ettim. Bu benim için çok zordu. Kızıma kıyamıyorum ve evde olan stres topu gitti. Eğer bana paramın iki katını vermezsen Felix'i geri verin "

Ne diyordu bu kaçık  adam? Sevdiğim kişiyi neden vereyim ki?

Hızlıca olayı toparlamak için konuşmaya başladım.

" Bakın efendim. Benim yanımda o kadar para yok. Ayrıca size neden Felix'i vereyim? Daha çok eziyet etmeniz için mi? Hayatta vermem. Ama eğer bu parayı kabul ederseniz iyi olur. Hım eğee iki katını almakta ısrarcıysanız biraz beklemeniz gerekir."

Hiçbir şekilde paraya ihtiyacı olmayan bir cimri kendisi. Ama kızına karşı çok bonkör. Salak işte.

Biraz düşünüp tekrar konuşmaya başladı.

" Peki ver parayı. Ama paranın tamamını getirene kadar Felix bende kalacak. "

Beni mi sınıyor. Off ne yapacağım. Babamı arayıp parayı getirmesini istemeliyim. Sıkıntı şu ki babamda onlara boşu boşuna para vermek istemiyor. Adam haklı. Çok zenginler. Ve hâlâ para istiyorlar.

İzin isteyip kapının önüne çıkıp babamı aradım.

Çalıyor...

Hyunjin'in babası : Efendim oğlum.

Hyunjin : Baba acil yardımına ihtiyacım var. Felix'in babasına para vermediğiniz için Felix'i almaya çalışıyorlar ve paranın iki katını istiyorlar. Yanımda sadece normalde verdiğiniz para miktarı var. Ben Felix'i çok seviyorum. Bu salaklara vermek ve daha çok psikolojisinin bozulmasını istemiyorum.

Hyunjin'in babası : Oğlum bak çok zenginler. Paramız boşuna gidiyor. Sen şimdi hiçbir para vermeden oradan parayı almak için gittiğini söyleyip ayrıl oradan. Felix'i de al ve bize gel. Seni çok iyi anlıyorum. Aranızda büyüyen aşkınızı anlıyorum ve görüyorum. Bu yüzden kaldığınız otelden bize gelin. Burada daha güvenli olursunuz. Bende senin dediğin kadınla görüştüm. Hiçbir şey yapmadı sadece arkadaş olduk. Eğer yanlış bir davranış yaparsa hallederim. Ama siz çabuk gelin. O adamın korumaları bulmadan Felix'i gelin. Ayrıca yolda araba değiştir. Sonra arabanı korumalara aldırırız.

Hyunjin : Tamam geliyoruz. Görüşürüz.

Hyunjin'in babası : Görüşürüz.

-Kapatıldı -

Tekrar içeri girmeden önce en güvendiğim korumama mesaj atıp otele gitmeden önce araba değiştireceğim ve arabamı sonra babamın evine getirmesini istediğime dair bir mesaj attım.

Ardından içeri girdim ve salona ilerledim.

"Evet param nerede?"

"Efendim ben şimdi para almaya gidiyorum sonra size getireceğim olur mu?"

Dudaklarına yayılan saçma sapan olan sırıtış ve başını sallayışı ile arkamı dönüp arabama ilerlemeye başladım. Kafamın içinde babamın söyledikleri dönüyordu.

...

Arabamı çalıştırıp ilerlemeye başladım. Arada dikiz aynasından arkamda olan arabaları kontrol ediyordum. Arabayı değiştireceğim yere yaklaşmıştım. Aynı zamanda saati kontrol ettim. Felix yarım saate uyanır diyerek hızlandım.

Biraz daha ilerlediğimde benim yedek arabamın köşede durduğunu gördüm. Yaklaştığım zaman arabayı durdurup indim. Benim inmeme korumanın inmesi bir oldu.

"Hoşgeldiniz efendim"

"Hoşbulduk. Takip edilmedin değil mi?"

Kafasını hayır anlamında salladı. Teşekkür edip yapması gerektiğini anlattım ve diğer araca geçtim.

Olabildiğince hızlı sürüp otele vardım. Arabayı otoparka park ettim ve asansör ile yukarı odamızın bulunduğu yere çıktım. Kapının önüne gelince kartı okutup içeri girdim.

Felix uyuyordu.  Bende yavaş yavaş eşyaları toplamaya başladım. Yanlışlıkla elimden düşürdüğüm telefonum ile Felix yerinden sıçrayarak kalktı.

Hemen yanına koştum ve sarıldım.

"İyi misin bebeğim"

Başını salladı ve konuşmaya  devam etti.

"Neden toplanıyoruz?"

Olayın içine ettiğimi düşündüm.

"Şimdi buradan gitmemiz lazım. Ama gittiğimizde sana herşeyi anlatacağım. Üzerini değiştir bende bir kaç parça eşyayı çantaya yerleştireceğim.

" Tamam " demiş ve hazırlanmaya girmişti. Bende eşyaları yerleştirmeye başladım.

...

Her şey hazırdı. Sadece bizim artık arabaya binip gitmemiz kalmıştı.

Odadan çıkınca  resepsiyona gidip kartı teslim ettik ve çıkış işlemlerini yaptık.

Felix'in elinden tutup arabaya görürdüm ve bindirdim. Ardından bende binip arabayı  çalıştırdım.

Babamların yanına yola çıkmıştık artık...

<><><><><><><><><><><><><>><><><><><><><><><><><><><><>><><><><><<<>

Nasılsınızzz?

Kitap nasıl gidiyorrr?

Umarım beğenirsinizz

Seviliyorsunuzzzz❤️❤️❤️❤️

Kendinize iyi bakınnnn.

Görüşürüzzzzz. ^_^ ^_^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORBA İLE HAYAT | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin