Hyunjin arkadaşlarına zorla evlenmediğini, kendi çıkarları ve onu kandırmak istediği için kendi isteği üzerine evlendiğini söylemişti. Aslında bu cümle yarı yarıya doğruydu. Hyunjin kendi çıkarları içinde Felix ile evlenmeyi kabul etmişti.
Hyunjin'in arkadaşları çoktan gelmişti. Hyunjin, Felix ile aynı koltukta oturuyordu. Zorda olsa Felix' te oturmuştu. Hem bir o kadar rahatsız oluyor hem de yeni kişileri tanıyacağım için heyecanlıydı.
Hyunjin, Felix' e yaklaşabildiği kadar yaklaşmış ve kulağına olabildiğince eğilerek konuşmaya başlamıştı.
Hyunjin: Sakın yanlış bir harekette bulunmaya kalkma. Yoksa biliyorsun kötü olur.
Ardından yüzünde bir gülüş ile çekilmişti. Sanki hiçbir şey söylememiş gibi tekrar konuşmaya başlamıştı.
Hyunjin : Hayatım içecek bir şeyler hazırlayabilir misin? Bende biradan yanına gelirim.
Sözlerini bitirdikten sonra kaşlarını çatıp kafası ile git anlamına gelen bir hareket yapmıştı. Felix başını sallayıp mutfağa gittiğinde yüzüne eski gülen suratını takınmış ve bakışlarını arkadaşlarına çevirmişti. Gözleri hepsinin üzerinde bir kere gezinmişti. Yüzlerinde anlam veremediği bir üzüntünün hakim olduğunu fark etmişti. Merakına yenik düşüp sormak istemişti.
Hyunjin : Ne oldu? Neden yüzünüzden düşen bin parça?
Jisung bu duyduklarına inanmamıştı. Hem çocuğu kandırmak istiyordu. Hem de istediği herşeyi kolay bir şekilde yaptırabilecekti. Çünkü Felix kimse ile konuşmadığı için Hyunjin'de ondan faydalanabiliyordu.
Jisung : Sen bizimle dalga mı geçiyorsun? Okulda yaptıklarından pişman olduğunu düşündük. Bize gelip bunları yapacağını söyledi ama biz seni ciddiye almadık çünkü hatandan ders aldığını düşündük. En önemlisi yaşattıkların için Felix' ten özür edileceğini düşündük. Biz ne kadar salağız. Birde gelmiş karşımıza ne oldu diye soruyorsun. Sorma. Felix'i alalım. En azından hayallerinin peşinden gitsin. Keşke okuldaki yaptıkların içinde ilk baştan yapma deseydik.
Jeongin : Derdik bu kadar ileri gideceğini bilseydik. Ama nereden bilelim. Senin Felix ile tanışmadan önce zorbalık yaptığın kişilere en fazla bir iki hafta zorbalık yaptın ve sıkılıp bıraktın. Felix senin için ne yaptı da bu kadar uzun süre zorbalık yapmaktan sıkılmadın ve bu kadar zevk aldın.
Changbin : Gerçekten artık yapma bırak. Bizde eskiden yapıyorduk ama anladık ne kadar kötü bir şey olduğunu. Karşındakini düşün. Senden kim bilir nasıl korkuyor. Bu yüzden yapma bırak artık.
Bu konuşmaları sessizce oturduğu yerden dinleyen Chan sonuna söze girmişti.
Chan : Sonuna kadar haklısınız. Ama benim anlamdıramadığım bir şey var. Neden bu kadar Felix' e taktın? Aynı Jeongin ' in dediği gibi.
Hyunjin histerik bir şekilde gülmüştü. Bu gülmeler odada olan herkesin sinirini bozmaya yetmişti.
Hyunjin : Hiçbir şey değiştirmedi. Sadece onun yüzünün aldığı şekiller çok eğlenceli. Korktuğunda diğerlerinden farklı olarak kaçamıyor. Çünkü kilitleniyor bütün vücudu-
Minho : Kes artık sesini yeter be. Nedir bu senden çektiğimiz? Bırak çocukta istediğini yapsın. Felix ile evlenmeyeceksin.
Tam o anda büyük bir ses duyulmuştu. Tam anlamıyla bir şeylerin yere düşme sesi ve çığlık.
Herkes ayağa kalkmıştı. Sadece ayağa kalkmayan kişi Hyunjin olmuştu.
Kimse Hyunjin'i düşünecek durumda değildi. Bu yüzden umursamayıp sesin geldiği yer olan mutfağa gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA İLE HAYAT | HYUNLIX
FanfictionFelix, zorbası Hyunjin ile zorla evlendirilir. Hyunjin, Felix ile evliyken bile onunla uğraşır ve Felix 'in tramvasını bile tetikleyecek kadar ileri gider. Felix konuşamadığı için olan biten hiçbir şeyi kimseye anlatamaz. Felix' in konuşmaması doğuş...