5.BÖLÜM

116 13 6
                                    

Eve gelince her tarafın hazırlandığını gördü. Bunu kendi doğum gününü kutlamak için hazırlandığını düşündü küçük beden. Aslında bu masum düşüncesinin değişmesi çok uzun sürmeyeceğini anlayacaktı.

Odasına çıkınca yatağının üzerine bırakılmış bir takım elbise ve çık bir ayakkabı kutusu bulmuştu.

Kutuyu açtığında içerisinde çok güzel bir spor ayakkabı çıkmıştı.
Ama neden bunlar yatağının üzerindeydi anlayamamıştı.

Ayakkabı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı

Ayakkabı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takımı

////

Biraz bakındıktan sonra yanında bir not buldu.

Bu akşam bir  misafir geliyor bu yüzden bunları giy ve kendine çeki düzen ver.
Bu akşamı unutmayacaksın emin ol. :)

Ne misafiri diye düşündü Felix. Ama eğer sözü ikiletirse bu akşamı ona zehir ederlerdi diye düşündü. Aslında olan herşey ona kötü olarak dönecekti ama bundan haberi bile yoktu.

Çok fazla düşünmedi ve üstünü değiştirdi. Ardından hafif makyaj yapmıştı. Özellikle çillerini kapatmaya dikkat etmişti. Hazırlandıktan sonra masasının başına oturmuş yarım kalan kitabına devam etmişti.

Yaklaşık yarım saat kadar kitap okumuştu ve canı sıkılmaya başlamıştı.
Acaba bu misafirler kimdi? Aslında Felix'in bir fikri vardı. Bu da babasının ortaklarından birinin akşam yemeğe geleceğini düşünmüştü. Ama kim bilebilirdi zorbası ile nişanlanacağını.

Felix bu düşünceler içindeyken bizde aşağıda neler dönüyor ona bakalım :)

___________________

Kapı çalmıştı. Kapının çaldığını duyan teyze koşar adımlarla kapıya ilerlemiş ve kapıyı açmıştı. Kapıda gördüğü oğlanla ağzı beş karış açılmıştı.
Takım elbiseleri ve kendine has tarzında yapılmış saçları ile çok yakışıklı gözüküyordu. Her kızın hayali olan erkeklerden biri haline gelmişti.
Ama kapıdaki oğlan eşcinseldi. Bu yüzden kızlara bakmayı bırak ilgisini bile çekmezdi. Sadece kız kardeşi hariç.

Takımı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takımı

Ayakkabı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı

//////////////////////

Felix'in kız kardeşi Hwang Hyunjin'i görünce hayranlıkla iç geçirmişti.
Bu adamı salak abisinin almısına çok üzülmüştü. Amaaa aklından geçirdiği hain planlar ile bu biraz zor olacaktı. Hyunjin'in gözü kızı görmezken kız ona çok fena tutulmuştu. Aslında bu bir aşk değildi. Sadece geçici bir hevesti. Min-ju daha hemcinsinsinden hoşlandığını farkında değildi.

Teyze onları içeri davet etmiş ve elindeki çiçeği alıp mutfağa götürmüştü.
Bu olanlardan Felix'in haberi yoktu ya da sesleri duymamıştı. Zaten duymadın Hyunjin sürpriz yapmalarını istedikleri için biraz daha sessiz girmişlerdi içeri.

Hwang ailesi koltuklardan birine oturduktan sonra konuşmalara başlamışlardı aileler. Hyunjin üzerinde hissettiği bakışlardan aşırı rahatsız olmuştu. Bakışlardan kaçmak adına boğazı temizlemiş ve bütün dikkati üzerine topladıktan sonra Felix'in odasına gitmek için izin istemişti.

Ardından ayağa kalkmış ve merdivenlere ilerlemişti. Merdivenleri ne yavaş ne hızlı olacak şekilde çıkmaya başlamıştı. Her adımını attığında Felix'in dinlediğini düşündüğü müzikğin sesi kulağına doluyordu. Evet evet Felix şarkı dinliyordu . Ama aslında Hyunjin'in bilmediği bir şey vardı. Felix müzik dinlemiyordu. Şarkıyı kendisi söylüyordu. O muhteşem sesi ile. Ama Hyunjin müzik dinlediğini düşünmeye devam etsin. Hyunjin gelecekteki yani birkaç gün sonra evleneceği eşinin yürüyen bir yetenek olduğundan habersizdi. Bunu zamanla fark eder miydi? Bilinmez.

Kapıyı çalıp içeriye girmişti. Felix'in üzerindeki takımlara rağmen dans ediyordu. Hyunjin'i görünce kendini düzeltti.
Kafasını evet anlamında başını salladı. Hyunjin ise ona baka kalmıştı. Sonra kendine gelip konuşmaya başladı.

Hyunjin : Hadi aşağı inelim ve işimizi bir an önce halledelim. Aksi takdirde sinirleneceğim. Çok yorgunum zaten eve gitmek istiyorum. Hızlıca gel aşağı.

Hyunjin'in dediğini yapmak zorundaydı. Yaptı da. Aşağı onun arkasından inmişti. Ama sıkıntı olan şey kız kardeşi Hyunjin' e yiyecekmiş gibi bakıyordu.
Felix daha aşağı inerken duyduğu konuşmalar ile başına ne geleceğini anlamıştı.
Yapacak hiçbir şeyi kalmamıştı. Geri dönüşü yoktu.

////////////
O gece Felix ile Hyunjin nişanlanmıştı. Hyunjin için hava hoştu. Evde de rahatlabileceği bir stres topu olmuştu. Felix için aynı durum söz konusu değildi. O evde neler çekeceğini düşünüyordu. Ne kadar ileriye gidebilir deyip kendini rahatlatmaya çalışsada başarılı olamamıştı. Hyunjin ve Felix artık aynı evde ailelerinden uzak bir yerde kalacakları eve gidecekler. Felix için bir cehennem başlıyordu. Hem kız kardeşi hem de nişanlısı tarafından zorlanacaktı.
Kız kardeşi, Felix gitmeden önce onu tehtit etmiş hatta Hyunjin' e yaklaşırsa daha da ileri gitmekten çekinmeyeceğini de söylemişti.
Felix bu akşam olan hiçbir şeye anlam verememişti. Ama tek bildiği bir şey vardı. O da bir cehenneme sürekleniyordu

-_-_-_-_-_-_-_-__-_--_-_-_-_-_-__-_--_-_-_-_-_-_-__-_-_--__-_--__-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ZORBA İLE HAYAT | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin