Yeni bölüme hosgeldinizzzz!!!
Moralim cok bozuk biliyor musunuz...
Okunmalar oylar yorumlar artar da umarım birazcık iyi hissederim. Bu aralar cok yorucu ve can sıkıcı donemlerden gecıyorum ve bunu sizinle paylasmak istedim. Herneyse. Beni biliyorsunuz, sizi kitaba almadan önce;
yıldıza basmayı✨(oy atmayı) yorumlarınızı satırlarımıza bırakmayı unutmayın!Bölüm 11: Yenilmezler.
Elini ensesine atıp kaşıdıktan sonra bana göz kıpıp çocuklara doğru geriye doğru döndüğünde bende hemen önüme döndüm ve bir an duraksadım. Göz mü kıpmıştı o?
Kesinlikle göz kıpmıştı ama şaşırtıcı olan bu değildi. O zaten birkaç kez benimle flörtöz bir şekilde diyaloğa girmişti ama çok basitçe.
Sanırım ben de karşılık vermiştim ayrıca ama konumuz bu da değildi! Konumuz, benim neden bu çocuğun basit bir göz kırpışına ya da gülüşüne bu kadar takılıyor ve dikkat ediyor oluşumdu. Saçmaydı. Abartıyordum. Ben insanları hep gözlemlerdim. Sadece, sadece sanırım ona biraz fazla takılmıştım.Bence içten içe Barış'ı seçmeyen Yaprak'a içerlediğin için çocuğu gözüne kestirdin.
Barış Ozansoy yan çar gibi bir şey de olabilir Seza.
Bir an arkamı dönüp tekrar Seza'ya baktım.
Yok canım daha neler!
"İzgi sana soruyorum!"
"Hı?"
"Sonra sen çıkarsın, en son Aşkım çıkacak tamamsan gidiyoruz yanlarına hadi!"
"Tamamdır benlik problem yok. Sıra fark etmez zaten." Kısa bir an birbirlerine baktılar sonra üçümüz beraber arkamızı dönüp çocukların karşısına geldik. Karşımızda bir görevli de bizim sayacımızı tutacağını söylemişti buraya geldiğimizde, orada bekliyordu.
"Grup isimlerini alabilir miyim?" Soruyu soran adam elindeki tablete kaydedecekti ve tam karşıdaki dijital ekranda isimlerimiz ve yanlarında puanlamalar görünecekti.
"Yenilmezler." Pervayla aynı anda bir ses daha duyduk.
"Yenilmezler." Talaz'dan gelen bir ses.
"Ne!"
"Sokacağım grup isminize de, size de!" Bu ses de Aşkım'dan gelmişti. Geleceği görüyor olmalıydı çünkü bir dakika içinde ikisi birbirine girmişti ve aynı anda herkes söylenmeye başlamıştı.
Benim kavga hakkım kullanılıyordu!
Ayrıca kızların saçma ve yersiz kavgası da kısa sürmüştü. Hani daha buraya birbirimizi gömecektik! Hevesim kursağımda kalmıştı!
İzgi sen kavga etmekten hoşlanmayan birisindir.
Zevkler ve renkler iç ses, zevkler ve renkler değişebilir... Yine de hâlâ kesinlikle bundan hoşlanmasamda bunu hak ettiklerine karar vermiş bulunmaktayım. O yüzden içimde kaldı zaten.
"Bırak dedim sana saçımı! Senin o yeşil saçlarını sana yediririm oğlum! O boks kurslarına boşuna gitmedik herhalde! Sağ kroşemin tadına bakmak istiyor gibi görünüyorsun!" Perva bağırarak Talaz'ın ellerini saçından ayırmaya çalışıyor ve bir yandan ona fiziksel bir takım saldırılarda bulunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE HABER AŞKTAN? (DÜZENLENİYOR)
Jugendliteraturİzgi Akel, okul birincisi, profesyonel atletizm öğrencisi, girdiği her sınavda birinci olan ve katıldığı her koşuyu kazanan o kız. Ama yanında kimse yok, etrafında başarısını alkışlayan tek bir kişi bile yok. Üstelik bu başarıyı gerçekten hiçbir zam...