16 Levent Oto Sanayi.

348 44 42
                                    


Hoşgeldiniz!!!!

Açıklama bölümünde konuştuklarımızı değerlendireceğim ve wattpad panomdan sizi bilgilendireceğim!

Seviliyorsunuz!

Şu an buradaysanız, bölüme oy vermeyi(yıldıza basmayı✨✨✨) ve yorumlarınızı satırlarımıza bırakmayı unutmayın!

            Bölüm 16: Levent Oto Sanayi.

"Burayı biliyorum." Telefonu Seza'ya uzattığında o da kısaca bakmış ve dikiz aynasından bakışlarını bize çevirmişti. Sonra bu yeterli gelmemiş olmalıydı ki arkasını dönmüştü ve şimdi yüz yüze bakıyorduk. Gözlerinde onaylamayan ve hoşnutsuz bir ifade vardı. Tedirgin ediciydi.

"Neresi burası?" Sorumla kısa bir sessizlik oldu sonra Lodos cevapladı.

"Levent oto sanayi."

"Ne?"

"Ne?" Talaz ve ben aynı anda tepki verişimizle kısa bir an birbirimize sonra çocuklara baktık.

Levent oto sanayi mi?

Saat gece üçü geçiyordu, ne işi vardı oto sanayide?
Daha doğrusu levent oto sanayide?

"Bu saatte orada ne işi olur ki? Hem ehliyeti var mı ki, yok diye biliyorum." Talaz'ın sesinin ardından beynimde şimşekler çaktı.

Elbette!

"Ehliyeti yok-"

"Yani var!" Anlamayan gözlerle bana baktıklarında kafamın içindeki düşüncelerden sıyrılıp düzgün bir cevap vermem gerektiğine kanaat getirdim.

"Motor ehliyeti var Meriç'in." Kaşlarını kaldırdıklarında Seza'ya dönerek detaya girdim.

"Neydi o çocuğun adı, neyse hatırlayamadım şu an, isim hafızam pek yoktur. Meriç'in arkadaşı, Talaz'ın da arkadaşıymış. Tanıştırıyordu ya o gece bizi Meriç. Oraya da ikimiz onun motoruyla gelmiştik zaten." Seza kaşlarını kaldırarak başını salladığında telefonum elime geri uzatılmıştı.

^

"Yaklaştık mı?" Yirmi beş dakikadan biraz daha fazla bir süreyi geriye bıraktığımızda herkes sessizdi. Lodos arabayı hızlı kullanıyordu ve manevralarla aralardan hızlıca geçip gidiyorduk.

"Geldik sayılır. Şu ilerideki sokaktan sola gireceğim. Orası hep açık olur zaten bu saatte. Tamir işleri filan sarkıyor. Pahalı arabalar ve sahipleri." Onaylarcasına başımı salladım ve iki koltuğun arasına eğilerek ön camdan yola odaklandım.

Genzini dolduran ferah kokuya da odaklandın bu arada. Fark etmemiş gibi yapmak da bir seçenek tabii.

Hadi ordan be! Ne kokusu? Saçmalama iç ses!

Aynen. Yine saçmalayan benim baba aynen.

Baba mı? Bu kıroluk nerden yüklendi sana?
Kızım biz fransızca öğreniyoruz, nasıl baba demiş olabilirsin ki!

NE HABER AŞKTAN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin