13 Konser(2)

442 60 78
                                    

Hoşgeldiniiizzz!!!!!!

Kitap hakkında yapılan tüm yorumlar verilen oylar bana yazdığınız güzel mesajlar her şey için teşekkür ederim.

Kısa bir şey belirteceğim bu bölüm için, İzgi'nin gözleri maviye çalan bir yeşil, kitabın başka herhangi bir yerinde farklı yazmış olabilirim(karıştırabiliyorum bazen) bunu düzelteceğim ilk boş vaktimse tek tek okuyup eğer varsa, bunu dikkate alarak okuyun lütfen. Teşekkürler.

Şimdi klasiğimizi gerçekleştirelim🤓

Eğer şu an buradaysanız oy vermeyi(yıldıza basmayı), yorumlarınızı satırlarımızla buluşturmayı unutmayın!

Sizi seviyor ve bölüme uğurluyorum, iyi okumalar dilerimmm!!!

Bölüm 13: Konser(2)

"Gülmek sana çok yakışıyor,
kahkaha atmak İzgi, mutlu olmak, asıl şimdi, en çok şimdi hiç görünmediğin kadar güzel
gözüküyorsun." Gözlerimin tam içine bakıyordu.
O an garip bir şey oldu.
Gözlerini hatırladım.
Kızılkahvelerini hatırladım.

İzgi dokuz yaşındayken;
(İlahi bakış açısıyla)

"Anne lütfen alalım o çikolatadan ya lütfen!" Küçük kız annesinin eline yapışş ve durmadan önünde sekiz on kişinin beklediği kasaya doğru çekiştiriyordu genç ve güzel kadını.

"İzgi çok sıra var görmüyor musun, benim burada bekleyecek vaktim yok! Seni de sıraya bırakıp gidemeyeceğime göre şimdi çikolata yiyemeyeceksin. Tutturma. Biraz anlayışlı ol."

Kadınınsa işi başından aşkındı. Şu an İzgi'ye ayırabileceği beş dakikası bile yoktu.
Çoğu zaman olduğu gibi. 

Meşgul bir kadındı Sevim Akel.
Daha doğrusu Sevim Akel Karsu.

Kocasının soyadını kullanmayı pek sevmiyordu genç ve başarılı kadın. Sadece kendi adı ve soy adıyla anılmak tercihi oluyordu her zaman.

O bir fizik profesörüydü. Alelade biri değildi ki.
Öylesine biri değildi.

Küçük kızı ise bunları öğreneli uzun bir zaman oluyordu, halbuki bu yaşta fizik profesörünün ne demek olduğunu bilmemeliydi, fiziğin ne olduğunu ya da annesinin neden ona vakti olmadığını.

Ama biliyordu ve hep anlayışlı davranmaya çalışıyordu.

Çocukken anlayışlı davranmak ne demek bilmemeliydik oysa, çocuklar bencil olur derlerdi, İzgi neden olamıyordu? Neden bir kere de istediği şey için mızmızlanıp annesini yok sayamıyordu?

NE HABER AŞKTAN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin