24: Ödeştik!

143 25 86
                                    

Selamlar! Hoşgeldiniizzz!!!

Bu dört aylık molamıza girmeden önce yayınlayacağım son iki bölümden biri, 25. Bölümün ardından bir süre buralarda olmayacağız... ONLARI ÖZLEYİN OLUR MU! LÜTFEN! Eğer isterseniz edkisi gibi arada alıntılar atmaya devam edebilirim?

Ve bir şey paylaşmak istiyorum, sarışınları beğendiğimle alakalı bir akım videosu çekmiştim tiktokta, bir okurum yorumlara 'sen İzgi'nin modelini belirlemiş olsan da ben SENİ İzgi gibi görüyorum, umarım sende Seza'nı bulursun' yazmış. (Ben gerçek hayatta (şu an yanmış olsam da) bembeyaz tenliyim, İzgi'yle benzemeyen pek çok yönümüz var (ten rengimiz bunlardan biri) ama o da benim gibi uzun ve kıvırcık saçlı olduğu için sanırım böyle demiş... )

HAYATIMDA DAHA TATLI HİÇBİR YORUM OKUMAMIŞTIM. Aşkım benim umarım🙏🏻 UMARIM ÖYLE OLUR GERÇEKTEN😭

Yani şu an değil ama üniversitenin yarısından sonra filan fena olmazdı açıkçası...

Neyse bölüme uğurluyorum sizi, yıldıza hâlâ basmadıysanız bana baya baya ayıp ettiğinizi belirtmek isterim... Yıldıza basmayı(oy atmayı) ve yorumlarınızı satırlarımıza bırakmayı unutmayın!



                      24. Bölüm: Ödeştik!


"Aslan'ın doğum günü partisine."
Bir an Aslan'ın kim olduğunu düşündüm ama çok kısa bir andı çünkü nasıl unutabilirdim ki!

Perva'nın konserde üstüne kustuğu, Seza'ların arkadaşı çıkan çocuktu. Üstelik Talaz kesinlikle ondan hoşlanmamıştı. Peki neden oraya gidiyordu-
k?

"Kaç gibi gidecekmişiz?"

"Akşam sekize doğru almaya gelecekmiş. Gerek olmadığını söyledim ama motorum tamirde olduğu için kendini bununla görevliymiş gibi hissediyor." Küstahça gülümseyip saçını arkaya attırdığında genişçe güldüm.

"Sende az değilsin. Sahi hiç konuşmadık, o gece sen neden Talaz'a gelmiştin? Elinde pizzalarla bir de?"

"Demiştim ya-"

"Palavraları duymak için sormuyorum Meriç. Evini nereden biliyordun? Sizin aranızda bir şey mi var?" Bir anda gözleri kocaman açıldığında ne diyeceğini bilemeyip sustu. Belki de söyleyeceği yalanı kurguluyordu.

"Galiba flörtleşiyoruz." Kaşlarımı kaldırarak gözlerinin içine baktım.

"Hadi ama! Galiba mı!" Göz devirerek ayağa kalktı ve balkonda turalamaya başladı.

"Galiba işte. Biliyorsun pek anlaşamıyoruz, gerçi pek anlaşamıyoruz basit kaldı. Biz kesinlikle birbirimize giriyoruz çoğu zaman. Ama sonra bir şey oluyor-" adımları duraksadı ama sonra tam tersi istikamete yürümeye başladı. Arkasını bana dönerek balkonun öbür ucuna doğru yürürken gördüğüm şey benim ön tarafımdan bahçede ellerinde iki poşetle buraya doğru gelen Talaz'dı.

Tam zamanlama.

"Bir şey oluyor ve bir anda romantik bir anın içinde buluyoruz kendimizi. Bir şeyler oluyor ve bir anda çok eğlendiğimizi fark ediyorum. Onun yanında çok fazla gülüyorum. Üstelik o ,ne kadar bunu itiraf ettiğim için şu an kendimden nefret ediyor olsam da, çok çekici. Ondan etkilenmemek elde değil. Ve lanet olsun bunun çok fazla farkında ve bunu kullanıyor!" Sinirle arkasını döndüğünde karşı duvara yaslanmış ve onu dinleyen Talaz ile karşılaşmak beklediği son şey bile değil gibiydi ve kalakaldı.

NE HABER AŞKTAN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin