Bölümleri düzenleyip oat pat atıp yok olacağım dört ay. Son üç bölüm.
Hoşgeldiniz.
Bölüme geçmeden önce yıldıza basmayı(oy atmayı✨) ve yorumlarınızı satırlarımıza bırakmayı unutmayın! İyi okumalar!23. Bölüm: Senden.
Şimdiyse karşımda o vardı, o kadar bardağın arasından favorimi seçmiş ve en sevdiğim içecek olan ayranı bardaklarımıza dolduruyordu. Yaptığımız sessiz anlaşmayı bozmuyordu ve beni yalnız bırakmamıştı.
"Sarmaları yeni sarmıştık, inanmayacaksın ama Talazların sardıkları o gün bitti ve anneannem bir sonraki gece bir daha sarmak istediğini söyleyince sardık beraber, bu da iki gündür filan var yani anlayacağın." Bir tanesini de ağzıma attığımda o da karşımda doldurduğu ayrandan içiyordu.
"Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Zahmet ettin."
"Saçmalama sadece tabaklara koyup getirdim. Asıl sen-" kısa bir an duraksadım.
"Asıl sen zahmet ettin. Teşekkür ederim, sadece burada olduğun için ve yüzümdeki gülümsemenin sebebi olduğun için." Derin bir şekilde gülümsedi.
"Tıpkı senin benimkinin sebebi olduğun gibi, sana da ulaşabilmiş olmak ne kadar güzel. Memnun oldum." Bir sarmayı daha ağzına attığında gülüşünü bastırmaya çalışır gibi bir hali vardı ama ben gizlemedim ve derin bir şekilde kahkaha attım gözleri dudaklarımdayken.
Kahkahamı nihayet durdurabildiğimde ayrandan biraz içtim ve saçma sapan şeylerden bahsetmeye başladık. Ben en eski anılarımdan küçük detayları anlatıyordum, o beni dinliyor ve arada yorumlar yapıyordu ve benim ısrar etmeme gerek kalmadan bazen de o bir şeyler anlatıyordu. Sürekli gülüyorduk ve sarmalarımız çoktan bitmişti, ayranın ise sonunu yeni doldurmuştu bardaklarımıza. Çok ısrar ettiğim için kendine de koymuştu, sonunu bana koymakta ısrarcıydı ama izin vermemiştim.
Bana daha fazla koymasına ise engel olamamıştım. Oflayarak ayranı içtikten sonra bakışlarını dudaklarımda buldum. Bir şey varmış gibi bakıyordu."Bir şey mi var?"
"Ayran bulaşmış etrafına." Elini uzatıp sildikten sonra parmağını dudaklarına götürüp emdikten sonra sanki hayatında yaptığı en normal hareketmiş gibi en son anlattığı şeyden bahsetmeye devam etmeye başlamıştı ama şu an onu duyduğumdan emin değildim.
Az önce ne yapmıştı o?
Şu an bu yaşanmamış gibi davranman gerekiyor yoksa tepkilerimizi burada vermek durumunda kalacağız ve pek hoş olmayacak.
Tamam, bunu halledebilirim. Ben ayt fizikte on iki yapıyorum. Bu ne ki!
"Anneannem burada olduğunu bilmiyor ve sabah da bilmemeli yoksa seni ıslak odunla dövmesi gerekebilir ve buradan atabilir. Buradan derken camdan bahsediyorum. Kapıya kadar taşımakla uğraşmaz." Bir an söylediklerimle duraksadığında hazmetmesi için sustum ama beni ciddiye almadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE HABER AŞKTAN? (DÜZENLENİYOR)
Teen Fictionİzgi Akel, okul birincisi, profesyonel atletizm öğrencisi, girdiği her sınavda birinci olan ve katıldığı her koşuyu kazanan o kız. Ama yanında kimse yok, etrafında başarısını alkışlayan tek bir kişi bile yok. Üstelik bu başarıyı gerçekten hiçbir zam...