Ahunaz
Emir'e dönüp "O kim ?" dedim. Barlas abi ve Samet dikkatle bana bakıyordu. "Bir zamanlar dost olan ama şimdi konuşmadığımız biri. Sen nereden tanıyorsun?" Derin bir nefes aldım. Bana merakla bakan üçlüde gözlerimi gezdirdim. "Bayıldığım gün var ya. İşte o gün karşıdaki adamı gördüm. Vurup kaçtığım kişi. O İşte. "
"Ne?" demişti üçüde.
"Nasıl ya ? Yiğit mi ? " Emir'in sesi şaşkın çıkmıştı. Barlas abi kaşlarını çatıp "Ahunaz emin misin? Gerçekten o mu ? Tam görmediğini söylemiştin. " dedi. Korku anında çok dikkat etmemiştim ama oydu işte. Eminim.
"Abi eminim. O korku hali ile tam bakmamıştım ama kesin o." Bana inanmıyor muydu ? Yüzüm istemsiz asılırken Barlas abi elini yumruk yaptı. Endişeyle ona bakıyordum. "Demek onun yüzünden. O şimdi görür. " Sinirle ayağa kalkacakken Samet onu durdurdu.
"Abi saçmalama. Şimdi olmaz. "
"Samet , kardeşimiz onun yüzünden hastanelik oldu. Farkındasın değil mi ?" İnanmıştı. Beni düşünüyordu. Bu sefer ben araya girecekken Emir önce davrandı. "Abi önce sakin ol. Ahunaz sen demiştin ki ona silah çekmişlerdi. Ondan sonra senin yanına gelmişti. Değil mi ?" Başımla onayladım.
Barlas abi biraz daha sakinleşince konuşmaya başladım. "Evet. Biri ona silah doğrultmuştu. Birkaç adamda yanındaydı .İşte ben düşünce o adamlar kaçtı ve o geldi. Öyle kapana kısılınca korktum. Bir de " Silah mevzusunu söylememiştim. Şimdi söylesem...
"Bir de ?" Samet merakla sordu. "Silah doğrulmuştu. O yüzden korkmuştum." dedim kısık sesimle. "Ahunaz bunu niye bize anlatmadın?" Barlas abi sinirle sorunca istemsiz tırnaklarımı avucuma batırdım. "Özür dilerim. Ben bilmiyorum. Söyleyemedim."
Emir sağ elimi tutup "Tamam. Şimdi önemli olan iyi olup yanımızda olman. Ben şey diyeceğim. Yiğit savcı. Yine burnunu tehlikeye sokmuş. Sanırım onun hayatını kurtardın diyebilirim. Ayrıca sana bilerek silah doğrultmamıştır. Sana zarar vermez." dedi ılımlı bir sesle. "Ondan nefret etsek de , nasıl biri olduğunu biliyoruz." diye devam etti Samet.
Barlas abi yüzünü sıvazlayıp "Off ! Yine de onu dövmemi engellemiyor. Önüne çıkan herkese silah mı doğrultuyor bu adam?" dedi.
"Ben abime katılyorum. Tamam savcı olabilir. Zarar vermez ama silah çekmek ne ? Ahunaz yerine başka biri olsaydı? Panik atağı olan biri olsa kriz geçirseydi ? Ki Ahunaz'ın ritim bozukluğu var. Korku ve streste kriz geçirebilir. Daha kötü de olabilirdi." Samette Barlas abi kadar sinirliydi. Daha üç ,dört gün öncesine kadar bana nefretlerini belli ederken şimdi böyle korumaları tuhaf hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahunaz
Teen FictionTüm acılara rağmen güçlü duran Ahunaz bir gece telefonuna gelen mesaj ile yıkılır. Hemşirenin tehdit edilmesi üzerine doğumda karıştırıldığını öğrenir. 24 yılın ardından aile istemeyen Ahunaz... 24 yılın ardından kızlarını yanında isteyen Karaman...