1.Bölüm🍁

2.8K 163 48
                                    

Bu benim ilk kurgumdu bilenler vardır:) düzenleme için yayından kaldırmıştım. Taslakta 17 bölüm duruyor. Birkaç düzenleme yaptım. Bazı sahneleri çıkardım. Yeni sahneler ekledim :)

Ahunaz

Kulağımda kulaklıkla İstanbul sokaklarında yürüyordum. Kaç saattir yürüdüğümü bende bilmiyorum.
Sahil kenarına gelmiştim. Boş banklardan birine otururken telefondaki şarkıyı kapattım. Yüzümde huzurlu bir gülümseme ile karşımdaki denizi seyrediyordum.

Yine annem ve babam tartışmıştı. Kavgalarına alıştığım için benim için pek önemli değildi.
Annem ve babam .
Bir zamanlar birbirine deliler gibi aşık olan annem ve babam.
Ama son iki yıldır sürekli kavga ediyorlar. Sanırım birbirlerine olan sevgileri bitti.

Küçükken onlara çok imrenirdim. Babam annemin saçı ile oynar , ona her gün hediye alırdı. Annem ise her gün sevgi dolu sözler ile babamı kendine tekrar aşık ederdi. Birbirlerine olan sevgileri kıskanılacak derecedeydi.

Ama sadece birbirlerine.
Mesela babam benim saçımı bir kere bile okşmadı. Ya da annem bana bir kere bile içten bir şekilde kızım demedi.

Benim doğum günümü bile bilmezler. Oysa ben onlarınkini asla unutmam. Her zaman kutlar, hediye alırım. O hediyelerin çöpe atıldığını bile bile alırım.

Bana karşı neden böyleler bilmiyorum. Zaten uzun zaman önce bunu düşünmeyi de bıraktım. İki yıldır kendi evimde yaşıyorum. Onlardan uzak. Herkesten uzak.
Tek kalmayı seviyorum.
Belki de alıştığım içindir. Bilmiyorum.

Arkadaş çevrem yok. Küçüklüğümden beri arkadaş edinmekte zorlanan biriyim. Sadece kardeşim yerine koyduğum Merih ve beni kardeşi yerine koyan Mert abi var. Ama Merih iki yıldır burada değil. Ailevi problemlerden dolayı yurt dışına taşınmışlardı. İki yıldır onu görmüyorum. Sadece telefonda arada konuşuyoruz. O kadar.

Yapacak bir şey yok. Benimde hayatım böyle.

Havanın kararması ile oturduğum banktan kalktım. Saat altıya geliyordu. Düşüncelere daldığım için zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiştim.

Kulaklıklarımı tekrar takıp yürümeye başladım. En sevdiğim aktivite yürümek diyebilirim. Spor yapmayı da severim. 3 yıla yakın Merih ile dövüş kursuna da gitmiştik. Hastalığım bunlara engel değil.

Daha çok üzüntü,  stres ve kaygı durumlarında kötüleşiyorum.

Hastalığım için ilaç kullanıyorum. Doktor ilk başta ilaç tedavisi uyguladı. Eğer ilerki dönemlerde kötüleşirsem ameliyat olabilirmişim. Bu yüzden dikkat ediyorum. Ameliyat olmaktan korkuyorum.

&

Eve gelmiştim. Kıyafetlerimi çıkarıp direkt duşa girmiştim. Bu sıcak havada soğuk duş iyi gelmişti. Ferahlamıştım.
Duştan sonra kıyafetlerimi giyip saçımı kurutmak için makyaj masama geçmiştim. Saçlarım kısa olduğu için hemen kuruyordu.
Taramaya başlarken şarkı mırıldamaya başladım.

Yine gözümüz yükseklerde
Hayat geçiyor perde perde
Doydum artık bana müsade
Bir yer bulalım, dünyadan uzak

Saçımı tarayıp öndeki tutamları arkadan birleştirdim. Aynadan son kez kendime bakıp odamdan çıktım.
Mutfağa geçince kahve yapmak için suyu ocağa koydum. Aç değildim. Sadece kahve içecektim.
Aslında kahve ve çay içmem yasak ama doktorum haftada bir bardak içebileceğimi söylemişti.
Su kaynayınca bardağa boşaltıp hazır kahveyi üstüne döktüm. Elimde bardak ile salona girince telefonum çaldı. Bardağı masaya koyup cebimden telefonu çıkardım.

Ahunaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin