8.Bölüm🍁

1.4K 114 14
                                    

Ahunaz 

Gözlerimi zar zor açıp yataktan kalktım. Çok uykum vardı ama şirkete gitmek zorundaydım. Oflayıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp tekrar odama dönünce bugün ne giysem diye düşünüyordum. Dolabımdan birkaç kombin seçip yatağın üstüne bıraktım ve elimi çeneme koyup güzel olanı seçmeye çalıştım.

Etek mi giysem ? Pantolon mu giysem ? Ya da elbise mi ? Uzun bir düşünmemin ardından elbise ve gömlekte karar kılmıştım. Önce krem rengi gömleği giyip ardından elbiseyi giydim. Elbisenin altına kısa siyah şort da giymiştim.

 Elbisenin altına kısa siyah şort da giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombini

Kahvaltıyı şirkette yapardım. Bu yüzden çantama eşyalarımı koyup hemen evden çıktım. Arabama binip şirkete doğru sürmeye başlarken İstanbul trafiğine içimden sövgülerimi yolladım. Neyseki yarım saattin ardından şirkete gelebilmiştim. Şirkete girdiğimde adımlarım direkt odama yönelikti. Odama girdiğim gibi kendime sandalyeme attım. Nedense yorgun hissediyorum ve bugün şirkette fazla işimin olmamasına sevinmiştim. Yarım kalan çizimimi bitirmem lazım ve saat birde olacak toplantıya katılmam gerek. Kollarımı sıvayıp tlefondan şarkı tım ve yarım kalan çizimimi yapmaya başladım.


🍁

Bir saatin ardından çizim bitmişti ve bende bitmiştim. Bu kadar zorlayacağını düşünmemiştim.Esneyip sandalyeden kalktım. Çekmeceden toplantı için gerekli olan dosyaları alıp Mert abinin odasına gitmek için odamdan çıktım.  Sağa döndüğüm an birisi ile çarpıştım ve sendeledim. Elimdeki dosya düşerken çarptığım kişi bileğimden tutmuştu.


Ona bakınca geçenlerde Mert abinin yanına gelen adam olduğunu gördüm ve her zamanki gibi ismini hatırlamıyordum. Elimi hızlıca ondan çekip yere düşen dosyayı aldım."Kusura bakmayın. Aniden çarptım." Adam gülümseyip "Önemli değil. Ahunaz  değil mi ?" dedi. Onu başım ile onayladım. "Tekrardan özür dilerim. Benim gitmem gerek." deyip hızlıca yanından ayrıldım. Bilmiyorum ama yanında rahatsız hissetmiştim.

Ahunaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin