10.Bölüm🍁

1.1K 98 6
                                    

Ahunaz 

Kuş yuvasına dönmüş saçlarımı düzeltirken bir yandan da saate bakıyordum. Yarım saat içinde evden çıkmazsam geç kalacaktım. Zor da olsa saçımı düzeltmiştim. Çantama gerekli eşyaları koyduktan sonra hızlıca odadan çıktım.

 Çantama gerekli eşyaları koyduktan sonra hızlıca odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombini

Ayakkabımı giyip koşar adım  arabama gittim. Bindiğim gibi çalıştırıp şirkete doğru sürmeye başladım. Şirkete geldiğim gibi arabayı park edip hızlı adımlarla yürümeye başladım.

Odama doğru yürüyecekken Aslı beni durdurdu."Ahunaz Hanım, Mert Bey sizi toplantı odasına çağırıyordu." Onu onaylayıp toplantı odasına doğru yürümeye başladım . Kapıyı çalıp içeriye girdim. İçeride Mert abi, Melis Hanım , Çağatay Bey ve tanımadığım bir kaç kişi vardı .Mert abi beni görünce gülümseyip "Ahunaz da geldiğine göre toplantıya başlayabiliriz. Ahunaz geç otur lütfen ." dedi.  Gösterdiği yere oturdum

🍁

"Yaptığınız çalışmalar gerçekten etkileyici. Özellikle Ahunaz Hanım'ın çizdiği son proje harika."  Serkan Bey'e küçük bir tebessüm gönderip Mert abiye döndüm.
"Teşekkür ederiz. O zaman imzaları atalım." demesi ile onu onayladılar.

Toplantı bittikten sonra Mert abinin odasına gelmiştim. Sohbet ederken ona akşam Barlas abi ve diğerleri ile yemeğe gideceğimi  söyledim. Derin bir nefes alıp  arkasına yaslandı. "Ahunaz  ne kadar inkar etsen de , istemesen de onlar senin abin. Evet o sözleri söylemeleri yanlış. Onlarla konuşmamak istememende de haklısın. " biraz duraksadıktan sonra sözlerine devam etti." Samet ve Emir ile kavgalı olsak da ikisinin kötü kalpli olmadığını biliyorum. Yağmur'un yaptıklarından dolayı sana mesafeliler ki bu çok salakça. O ön yargılarını... " Ağzının içinde bir şey mırıldanıp gözlerini kapatıp açtı.

"Neyse senin doğru karar vereceğini biliyorum. Onları hemen affetmezsin. Onu da biliyorum. Eminim ki akşam senden özür dileyecekler."

"Abi özür dilemek her şeyi çözüyor mu? Kalplerini kırayım sonra özür dileyeyim . Olur mu öyle ?"  Mert abi üzgün gözlerle bana bakıyordu.

"Ben onların ne yaşadığını bilmiyorum ve onlara tek kelime dahi etmedim ama onlar benim neler yaşadıklarımı bilmeden konuştular. Benim kırıldığım noktada bu . Eğer öyle demeselerdi ben affederdim." derin bir nefes aldım "Ben zaten kin besleyen biri değilim. Onları illa affederdim ama şimdi değil. "

Ahunaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin