✧
Son kez buraya bir şarkı bırakır mısınız canlarım?
✧
✧
Anında yattığım yerde doğruldum. Bucky başını hafifçe yana çevirip işaret parmağını dudaklarının üzerine koydu. Çıldırmama ramak kalmıştı.
Arabayı yavaşça sağa çekti.
"Pekala. Yarın görüşürüz o halde." Uzanıp ekrandan telefonu kapattı.
"Bunu yaptığına..inanamıyorum." dedim dehşetle. Avuçlarını yüzüne gömüp ovaladı. "Cidden... Cidden inanamıyorum, amacın ne senin?" diye sordum hayretle.
Kapıyı açıp aşağı indi. Ona inanamayarak baktım ve ben de arabadan indim. Ön tarafa geçip kaputa yaslandı. Önüne geçtim.
"Bulduğumuz belgeyi onlara mı verdin?" diye sordum dehşetle.
"Milena, ayakta zor duruyorsun, arabaya geçer misin?" Yüzüme bile bakmıyor, kendini dizginlemeye çalışıyordu.
"Bunu nasıl yaparsın? Onu planlarını bozmak için kullanacağız demiştik ve sen ayaklarına kadar gidip onlara mı verdin?" diye sürdürdüm.
"Bilerek mi yaptım sence!" diye bana döndü sonunda. "Hata yaptım, dikkatsiz davrandım ve adama yakalandım. Sonra da sanki onun için arayıp bulmuş gibi davranmak zorunda kaldım. Anladın mı?"
Başımı iki yana salladım. "Sana inanamıyorum." diye fısıldadım ve sağlam elimi saçlarımdan geçirip kendi etrafımda dolaştım. "Kendi ellerinle görevin içine ettin Bucky. Kendi ellerinle."
Sustu. Elimi dudaklarıma götürüp kısa bir an düşündüm ve en sonunda ona döndüm. "Ne olacak şimdi?" diye sordum sakin bir sesle.
Başını iki yana salladı 'bilmiyorum' der gibi. "Bir şekilde cihazı etkisiz hale getirmenin bir yolunu bulmamız gerek. Ama çok tehlikeli. Çünkü cihazda çok sayıda elektromanyetik dalga var ve ona ekipmansız dokunanı ne hale getirir bilemeyiz."
"Nerede bu cihaz?" diye sordum kollarımı birbirine bağdaştırmaya çalışırken.
"Parabellum binasının en üst katında açılabilir tavan var. Cihaz uzaya gönderileceği için orada tutup hazırlıyorlar." diye açıklama yaptı.
"Pekala, zaten gün içinde pekçok elektromanyetik dalga alıyoruz biz de. En fazla ne olabilir ki Bucky? Düzgün ekipmanlarla oraya ulaşıp etkisiz hale getirmeye çalışsak?" dize fikir sundum.
"Sorumsuzca düşünüyorsun şu an, Milena. Sence, gün içinde aldığın dalgayla bu bir mi? O öldürür bile insanı."
"Sadece üretken olmaya çalışıyorum, tamam mı? Üstüme gelme." dedim ve etrafa bakınmaya başladım. Bu karanlık ağaçlık yolda araba farlarının önünde ayakta dikilen tek ruh hastası bizdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parabellum ■ Bucky Barnes
FanfictionAlışılmışın dışında bir Bucky Barnes kurgusuna var mısınız? Bu hikayede Bucky ve Milena hiç de iyi bir başlangıç yapmamışken zorlu bir görev için bir araya gelmek zorunda kalır. İkisi aslında tek bir görev uğruna çalıştıklarını düşünürken perdenin a...