~Bölüm Şarkıları~
Şevval Sam~Ander Sevdaluk
Resul Dindar~NayinoYeni bir bölümden herkese merhabalar...
Nasılsınızzz???
"Ha bu ander sevdaluk alacak canumuzi..."
diyerek sizi bölüme uğurluyorum.İyi okumalar.
Seviliyorsunuzzzzz
🤍❤️~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yıllar öncesi...
Genç kız elinde ki oyuncağına bakarken sırıtmadan duramıyordu. Bulut adamı almıştı, ona ilk kez birisi hediye vermişti. Geçen gün uzun bir zamanın ardından onu kurtaran askeri görmüştü ve adam onu bir yere götüreceğini söylemişti.
Genç kız bulut adamı bir daha göremeyeceğini düşünürken bile canı acırken ondan ayrı kalmayı istemiyordu. O tek arkadaşıydı, hayatında güvendiği tek kişiydi. O olmadan bu hayata nasıl adapte olacağını bilemedi genç kız. Üzerinde ki beyaz elbisesine baktı tekrardan, hep yaşıtları olan bir yere götüreceklerini söylemişlerdi.
"Van kuğusu." diyen sesle hızla arkasını döndü kız. Gri gözleri kızarmış bir şekilde karşısında duran Han'la o da ağlamaya başlamıştı.
"Ben seni bırakmak istemiyorum." diyerek kollarını boynuna doladığında bulut adamda ona sarılmıştı. Gökyüzü sanki onların ayrılmasını istemezcesine gürlerken etrafta şiddetli bir rüzgar esmeye başladı. Kızın beyaz elbisesi uçuşurken kollarını bir an olsun bile ondan ayırmamıştı.
"Gitmek zorundasın kuğu, orası senin için çok daha iyi." dedi Han kendini tutmaya çalışırken. Ağlayamazdı, ağlamak yasaktı. Annesi çok kızardı ağlamasına.
"Umrumda değil, ben sadece seni istiyorum bulut adam." derken geriye çekilen kızla Han ellerini onun yanaklarına dayayarak dökülen damlaları sildi. Değişken olan gözleri dolu dolu bakarken ne diyeceğini bilemedi Han, işte o an rüzgar bir kez daha esti, gök tekrardan kükredi.
"Bu gök bu toprak şahidim olsun ki seni bulacağım kuğu ve sonra bizi kimsenin ayırmasına izin vermeyeceğim." dediğinde onunda gözünden damlalar düşmeye başlamıştı, annesi kızacaktı ama umrunda değildi.
"Annemde öyle diyordu ama bak yok işte, sende gideceksin. Seni de bir daha göremeyeceğim." dedi kız haykırarak ardından Han'ı omuzlarında iterek geri çekilmek istediğin Han izin vermedi.
"Bana da mı inanmıyorsun kuğu? Ben hangi sözümü yapmadım? Bulacağım seni." diyerek tekrar ellerini yanaklarına koyarak kıza baktı.
"Söz mü?"
"Söz kuğu, şerefim üzerine söz." dedikten sonra genç adam kıza yaklaşarak dudaklarını hafifçe dudaklarına dokundurdu.
O an genç adam bir tane daha yemin etmişti, hayatında ki tek aşkı biricik kuğusu olacaktı...
~~~~~~~~~~~~
Korku tüm ruhumu ele geçirirken ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu, ellerimin altından bir canın kayıp gitmesine izin veremezdim. Korkudan midem kasılırken bedenimin biraz daha ona doğru sarktığını hissedebiliyordum. Gözlerinde ki boşvermişlik hissi beni daha çok yaralarken elimin arasından kaymaya başlayan elini daha sıkı tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİRAT
General FictionBabası sandığı terörist yüzünden hayatından nefret ederken askerlere sığınıp sonrasında asker olan bir kız, ailesinin intikamı için yanıp tutuşursa ne olur? Diğer bir yanda ise anne sevgisi görmeden büyüyen bir asker, herhangi bir kadına ne kadar gü...