Her insana sorulmuştur 'Kendini bir kaç cümleyle nasıl tanımlarsın?' diye. Bana böyle bir soru sorulsaydı ne cevap verirdim bilmiyorum. Bir kaç cümleye sığamayacak kadar çok, satırlara yetmeyecek kadar da boşluk hissettiniz mi kendinizde? Ben bu duyguyla büyüdüm. O yüzden hep susmayı tercih ettim. Çünkü konuşacağım şey ne beni tatmin edecekti, ne de karşımdakini memnun.
Ben Melih, hep yetersiz sevilmiş, saçı esen rüzgar tarafından okşanmış bir çocuktum. Öğüt verenim, hayatı öğretenim olmadı, hayatın kendisi hariç. Geçtiğim yollara hep kırıntılar bıraktım duygularımdan, olur da bir daha ayak basarsam, o yolu nasıl ve ne şekilde geçtiğimi hatırlatsın diye.
Ben Melih, görmediğim anne baba sevgisini kardeşine vermeye çalışan çocuk. Ben de bilmiyordum doğrusunu. Etrafımdaki insanlardan gördüğüm kadarını alıp kendi eleğimde elemiş, doğru geleni uygulamıştım. Keşke elimden daha fazlası gelse dediğim gecelerde sessizce akıttığım gözyaşımı silecek kimse olmadığı için yine kendi kendime destek olmaya çalışmıştım.
Ben Melih, kendi boyundan büyük işlere kalkışıp, sonrasında üstüne bol gelen fikirleri ile kalakalmış çocuk. Yabancısı olduğum bazı duyguları hayatımda nasıl ağırlayacağımı bilmediğim için yaptığım saçmalıkların ardı arkası kesilmeyen birisi.
Evet, bu benim hikayem. Ve burada yarım kalmayacak.
*****
***********
*****
Sevgili "Cam Pabuçlu Prens"okurları, ben yazarınız Karrrrii. Uzun bir zaman sonra size yeni bir bölümle gelmeyi her şeyden çok isterdim. Kitaba olan ilginiz beni her zaman mutlu etmiştir. Ama şu geçen zamanda kendi hayatım için bir şeyler yapmaya çalışırken kitaba zaman ayıramadım. Yanı sıra bu kurguya başlamam ve devam etmemdeki en büyük motivasyon kaynaklarımda biri olan kişiyi kaybettim ve bu durum kitaba olan ilgime yansıdı. O yüzden kitabı bırakma kararı aldım.
Ama ben başladığım işi yarım bırakmayı seven birisi değilim. Ve illaki bu kurguyu da devam ettireceğim. Lakin bunun için zamana ve sizin desteğinize ihtiyacım var. Dilerim beni anlar ve yanımda olursunuz.
Şimdi ise sizden bir ricam olacak. Uzun bir sürenin ardından eli boş dönmedim Wattpade. Yeni bir kurgu, yeni bir macera. Eğer bir şans verip okumaya karar verirseniz çok mutlu olurum. En az "Cam Pabuçlu Prens" kadar seveceğinizden eminim.
Kitabın adı: Fuori Corso
https://www.wattpad.com/story/364656379?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=karrrrii
En yakın zamanda "Cam Pabuçlu Prens'in" yeni bölümünde görüşmek dileği ile...
-Karrrrii-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cam Pabuçlu Prens
Genel KurguYine bir ayakkabıydı Prens'in elinde kalan, ama bu sefer sahibi başka bir Prensdi