16

11 2 11
                                    

Aku baru sahaja keluar berjumpa dengan client

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku baru sahaja keluar berjumpa dengan client. Biasa lah ada je pelabur-pelabur projek yang ingin berjumpa di luar office.

Aku sedang menyiapkan laporan sambil memerhatikan yujin membuat kerjanya. Entah kenapa aku makin menyukainya.

"She looks matured and mesti dia pandai layan aku". Kata aku sambil tersenyum sinis. Aku pun sambung membuat kerja.

Beberapa minit kemudian, aku hendak pergi ke tandas. Rasa nak membuang pula. Aku pun terus berjalan ke tandas.

Selepas itu, aku pun mencuci tangan dan keluar dari tandas. Aku ternampak pintu tandas wanita tidak bertutup dan aku ingin menutupnya.

Tiba-tiba mata aku tertangkap yujin noona sedang membetulkan bajunya. Aku hanya memerhatikan tubuh badannya sahaja.

Dia perasan aku mengintainya dan aku terus menutup pintu. Aku terus berjalan ke pejabat aku dan melupakan kejadian tadi.

"Haishh kau ni yeosang. Stop it. Remember chaemin your wife". Kata aku sendirian lalu berjalan ke pejabat.

 Kata aku sendirian lalu berjalan ke pejabat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CHOI YUJIN POV

Aku baru keluar dari tandas. Aku perasan sebenarnya yang yeosang memerhatikan aku sahaja.

"Dah kenapa dia tu usha orang? Macam mana lah adik aku boleh hadap orang yang gatal macam dia". Desis hati aku lalu sambung membuat kerja.

Beberapa jam kemudian, waktu bekerja pun tamat. Jam menunjukkan pukul 5:00 petang. Aku pun mengemas barang-barang aku.

"Byee yujin. See you tomorrow". Ucap pekerja-pekerja yang lain. Biasa lah orang baru kan.

Aku pun berjalan ke parking kereta dan terus memandu balik ke rumah. Aku berasa rindu akan jinyoung dan Junghee.

Setibanya di rumah, aku disambut oleh Junghee. Nampaknya jinyoung tiada di rumah.

"Eomma, eomma dah balik". Kata Junghee dengan teruja lalu memeluk badan aku.

"Hello sayang, mana appa? Eomma tengok kereta dia tak ada pula". Kata aku lalu meletakkan barang-barang aku.

"Papa tak balik lagi. Bila food truck tutup baru papa balik". Kata Junghee lalu sambung menonton televisyen. Aku berjalan ke bilik sambil mengeluh berat.

Aku turun ke bawah dan memasak makan malam untuk aku dan Junghee. Bukan sekali dua jinyoung balik lambat tapi hari-hari, tapi keuntungan sederhana je.

"Sayang, jom makan". Ajak aku lalu kami pun makan bersama-sama. Haih kenapa lah keluarga aku tak macam yang lain? Always ada quality time together.

Selepas makan, Junghee pun terus masuk ke biliknya untuk tidur. Aku pun mencuci pinggan sambil teringat akan yeosang.

"Kenapa aku asyik teringat kat dia eh? Aku ni dah ada anak and suami bukannya single lagi. Dia dah kahwin dengan adik kau kot". Kata aku sendirian. Aku pun naik ke bilik selepas mencuci pinggan.

Aku merebahkan badan di atas katil lalu merenung siling. Aku pun menutup mata sambil memikirkan moment aku bersama yeosang.

"Saya rasa kan noona tak perlu lah pakai oversize office attire, sebab tak berapa nak sesuai. Saya rasa noona kena pakai baju yang boleh buatkan noona confidence because you have a perfect body, you know?"

Kata-kata itu mula bermain difikiran aku. Aku rasa dia lebih baik daripada suami aku sendiri.

Aku berasa nikmat apabila dia mengurut badan aku pada tempah hari. Aku mula mendesah perlahan supaya tidak didengari oleh Junghee.

"Kang yeosang, i need you right now".

+++

To be continue....

[✔️] Forbidden Affairs || Kang YeosangWhere stories live. Discover now