ARKADAŞLAR GÖRDÜNÜZ MÜ TEYUNG BİGBOY OLMUŞ?!
Neyse naber djdjjd keyifler yerindedir umarımm
Hadi bakalım bölüme, keyifli okumalarr öptümm
*
"Jungkook'un söylemek istediği şeyler varmış." dedi Taehyung, kalbim göğüs kafesimi delercesine çarptığında gözlerin üzerime dönük olmasından mı yoksa Taehyung'un böyle konuşmasından mı bilmiyordum ama endişe daha çok sarmıştı bedenimi.
Taehyung'un gözleri benim üzerimdeydi, gerçi hepsinin gözleri benim üzerimdeydi çünkü konuşmamı bekliyorlardı, ama nedense üzerimde hissedebildiğim ve odaklı olduğum tek bakış Taehyung'a ait olandı.
Onunla göz göze geldiğimde bana güven verircesine başıyla onay verdiğini görmüştüm ve söylemek istediğim şeyi rahatlıkla söylemem gerektiğini hissettirmişti, korkulacak bir şey yok der gibiydi.
Korkulacak bir şey yoktu ki zaten, sadece endişeliydim.
Derin bir nefes alıp bakışlarımı meraklı gözlerde dolaştırdım, "birazdan söyleyeceklerim belki de size hiç inandırıcı gelmeyecek.. dalga geçtiğimi, sizinle alay ettiğimi falan düşünebilirsiniz ama böyle bir şey söz konusu bile değil." dedim lafa girerek, hepsinde teker teker dolaştırdım bakışlarımı, "ilk başta bana da çok zor geldi inanmak ama.." dediğimde Jimin'in oflamasıyla sözüm kesildi, "Jungkook söyle artık, seni görende Taehyung'la sevgili olduğunu açıklayacaksın sanır ne bu ya?" dediğinde gözlerim öyle bir büyümüştü ki, söylemek istediğim sözler bile birer birer geri çekilmişti.
"Cıvıtma Jimin sus," dedi Namjoon hyung, "devam et Jungkook." devam etmek istedim tabi ki ama gözlerim Taehyung'u bulduğunda onun alttan alttan sırıtışını görmemle sus pus olup kalakalmıştım öylece, pislik herif.. hoşuna gidiyordu demek bu durum.
"Jungkook konuşsana." Yoongi hyungun sesiyle gözlerimi Taehyung pisliğinden çekip Yoongi hyunga baktım, ne diyecektim ki ben? unutmuştum işte.. harika.
"Bu çocuk uçmuş.. bu çocuk leyla.. bu çocuk aşık.." Jin hyung dalga geçercesine konuştuğunda oturduğum sandalyeye daha çok sindim, benimle böyle dalga geçmek hepsinin hoşuna gidiyordu ki belli ki, en çok da Jimin hyungun.. zaten onun bakışları da bir bende bir de Taehyung'da dolaşınca bir şeylerden şüphelendiğini, bir şeylerin farkında vardığını anlamıştım ama bozuntuya vermemeye çalıştım.
"Yok aşık değilim, leyla da değilim Jungkook'um." dediğimde hepsi bir anda gülmeye başladı, bense komik bir şey söylemediğimi düşünerek onlara bakıyordum.. biraz salağım galiba..
"Millet iki dakika susun anlatsın çocuk." Namjoon hyung sağ olsun herkesi susturup ortak alanda derin bir sessizliğe sebep olduğunda yutkundum, az önce yaşanan şeyleri umursamayıp söylemek istediklerime odaklandım ve konuştum, "söyleyeceklerim Hoseok hyungla ilgili." Dedim Jimin'e ters ters bakarak, sonrada kaçamak bir bakışla Taehyung'a dönmüştüm tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7.BÖLGE | TAEKOOK ✓
Fanfiction"7. Bölge!" anons sesi tüm bölgede yankılanmış, herkes işini gücünü bırakıp o sese dönmüştü. "salgın tüm sığınaklara ulaşmış, dünya üzerinde bilinen ve hayatta kalmayı başaran tek bölge biziz!"