arkdşlar Ashley (halsey) ldkfjlkjdflskbu arada şey, hikaye nasıl gidiyor???? birkaç bölüme final yapmayı düşünüyorum ama ne dersiniz tamam mı devam mı?
Taslakta bölümüm kalmadı eyvahhhh
keyifli okumalar bu arada öptümm mucukkkk
*
Sessizlik bizi karşılayan ve uzunca bir süre de bizi terk etmeyen şey olmuştu, kimse ne söyleyeceğini bilememiş öylece adının Ashley olduğunu söyleyen kıza ve onun söyledikleriyle sessizliğe bürünen ortamda kalakalmıştı.Bağışıklık kazanmak ne demekti? Benim bildiğim bağışıklık hastalıklara karşı vücudun geliştirdiği bir savunma mekanizmasıydı, eğer bu benim bildiğim şey ise, Hoseok hyung bu kıyamete neden olan virüse karşı bağışıklık kazanmıştı.
Ve bu çok büyük bir şeydi.
"Ne dedin sen?" diye sordu şaşkınlıkla Hoseok hyung, duyduklarının doğruluğunu anlamaya çalışırcasına kıza baktığında bende merakla Ashley'in vereceği cevapları bekliyordum, diğerleri de öyle.
"Bağışıklık kazanmışsın.." dedi yeniden hayranlıkla, "onu anladık kız bozuntusu, ne demek olduğunu açıkla." Jimin sabırsızca kıza karşı konuştuğunda anlık gözlerim ona kaymış ama hemen sonrasında yeniden Ashley'e dönmüştüm, "bağışıklık kazanmış işte anlamıyor musunuz? virüse karşı vücudu direnç gösterecek, etkilenmeyecek, yağmurdan kaçmasına gerek yok artık." dediğinde kocaman açtım gözlerimi, tam da düşündüğüm gibi vücudu bağışıklık kazanmıştı, hem de yağmura karşı.
"Ama.. bu nasıl olur?" Hoseok hyung yeniden şaşkınca bunu sorduğunda kız ona sadece, "kurt sayesinde." demişti.
"Benim kafam basmıyor, ben algılayamıyorum şu an.." Jin hyung söylenerek arka tarafa doğru yürüyüp yere çömeldi, öğrendiklerini taşıyamamış ve o ağırlığın altında kalmıştı. "Bakın orada deneyler yapılıyor dedim size, hayvanlar üzerinde bir sürü şey denendi her ne kadar bunu uygun bulmasam da insanlık için yapmamız gerekiyordu.. mecburduk, zorundaydık, biliyorum iğrenç bir insanım ben, onca masum canlının gözlerimin önünde yok edilmesine izin verdim, sesimi çıkarmadım.. ama zorundaydık, başka bir çaremiz yoktu, 9. bölge deneyleri artırdı zamanla, başta sadece farelerle denedik.." dediğinde Taehyung'un serçe parmağına tutundum kesik bir nefesle, bunları düşünmek bile canımı yakmıştı, bir sürü masum canın yok edilmesini duymak içimde tarif edemediğim bir acıya neden olmuştu, "yağmur hayvanlara zarar vermemişti, 9. bölge kurulduğunda dışarıdaki hayvanlara yağmurdan bir zarar gelmediğini gördüklerinde hayvanları toplamaya başladılar, dediğim gibi başta farelerle yapıldı bu ama zaman geçtikçe hayvanların nesli tükenmeye ve azalmaya başladılar, doğayla oynadılar, doğanın dengesini bozdular, sadece kendi hayatları için yaptılar bunu, insanlar doğaya savaş açtı ve o savaşı kazandıklarında aslında kaybedeceklerinden haberleri bile yoktu.." tüylerim diken diken oldu söyledikleriyle, herkes sus pus olmuş Ashley'i dinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7.BÖLGE | TAEKOOK ✓
Fanfiction"7. Bölge!" anons sesi tüm bölgede yankılanmış, herkes işini gücünü bırakıp o sese dönmüştü. "salgın tüm sığınaklara ulaşmış, dünya üzerinde bilinen ve hayatta kalmayı başaran tek bölge biziz!"