Bizim okul,okul değil. Tinder... Çünkü herkes bir "romance", bir "yılışık"... Ya... Tanrım.... İğrenç!:
Bilgi 4: "Romance" sevmem. R'sinden bile anlamam (hayattaki bütün şansımı, doğarken buna harcadım)
Hele hele öyle çiftlerde görüyorum ki... Offf... Vincent'in vampir olmasına her gün teşekkür ediyorum (hani... Duyguları çok baskın birisi değil, içgüdüleri ile düşünüyor mal... Ha birde yaklaşırsam ya da "Romance yaparsam... Çat! Her şey biter... Tebrikler! Öldünüz!)
Ama yine de okuldan her zaman nefret etmiyorum. Çünkü neredeyse her gün olay çıkıyor... Acı... Kan... Ah... Vincent... Seni dövmeye geliyorum. Mesela... Bizim sınıftan Vincent vs. Mateo... Şimdi kim bu Mateo? Niye başlangıçta tanıtmadın diye sormanızı istemiyorum. Tipini anlatmaya gerek duymuyorum... Sıradan bir ş*refsiz işte... Bana aşık olan bir büyücü de denebilir. Vincent'tan nefret ediyor çünkü onun sevgilisiyim ya. Ama o ailesini öldürenlerin de vampir olduğu için, Vincent'ın da bana zarar verebileceğini söylüyor. Bunu bir bahane olarak kullanıyor ama. Neyse, kusmayacağım az sonra yemekhaneye ineceğiz,dersleri anlatayım biraz daha. Biyoloji dersine bayılırım ve maalesef ki çok hızlı geçti ve büyük ara geldi (yine Vincent'layım):Vincent:Ah dün yemek "içmedim". Ve eğer delirirsem şaşırma,mutfakta olacağım.
Ben:Pekâlâ dikkat ederim.
Demeye kalmadı yere çöktü duvara yaslandı. Kafasını ellerinin arasına aldı ve dizlerine yasladı. Sonra bir anda gözümü kırpamadan ayağa kalkıp mutfağa ışınlandı:
Ben:H*ss*ktir. Ananı satim... Lan dana kaçii!
Mutfağa koştum ama diğer vampirler tutmuş onu. Bir anda bir şişe yemek aldım,döktüm ağzına. Normale döndü:
Vincent:Ah... Başım... Olamaz,mutfaktayım.
Ben:Bunu ve canavara dönüşmeni kontrol altına alman gerek.
Vincent:İçgüdülerine hâkim olman neredeyse imkansız Küçük Hanım.
Ben:"Neredeyse":)
Vincent:Senden nefret ediyorum.
Ben:İnanır mısın? Ben sana aşıktım (Gerçek olduğunu düşünen varsa o taraflarda şu anda nerede bulunuyorsanız giyotinle kafanı keser. Derini soyar. Etini kaynatıp aç kurt adamlara atar ve derinle dart oyunu oynarım,tamam mı?)
Bir an sırıttı.
Ben: Sakın öyle bir şey düşünme yoksa kafana arbaletle dalarım müptezel.
Vincent:Tam üzerine bastın. Şah mat...
Ben:S-S-Sen... Iğhhhh... Müptezel ırz düşmanı
Yine yalnız oturduğumuz yere oturdum ve yemek yemeye başladım. (Buraya hiç kimse oturmayı bile aklından geçiremez, çünkü aklından geçirse bile ölüme kafa atmış olur)
Ara bitti. Vincent sonunda istediğini bulduğu için sakin,bende ise işkence fikirleri ☺️
Şimdi ise spor dersimiz var. Bugün Çarşamba, yani bugünkü ders... Yüzme. Normalde normal birisi ne yapar? "Su sıcak mı?" diye bakar, değil mi?
Vincent ne yapıyor? Soğuk mu diye bakıyor. Teni (vampir diye galiba) biraz (fazla:D) hassas. Ve sıcak da yaramıyormuş Beyefendiye. Elini soktu suya. O sırada,suyun sıcaklığı benim için çok da önemli olmadığı için bombalama atlamaya hazırlık yapıyorum. Normal olduğumu düşünmediniz değil mi?Y-Y-Yani... Umarım düşünmemişsinizdir. Yoksa.... Biliyorsunuz bence:) O sırada M*teo Vincent'a eliyle su sıçrattı (you're in "the death line")
Sonra Vincent kalktı. Sustu... M*teo güldü,güldü... Sonra Vincent aldı bunu yapıştırdı yere. Sonra da ayağıyla havuza itti. Offfff... Aferin Bad Boy... (Bak... Bak... Düşünme öyle şeyler,giyotin geliyo...Sakın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Aşıklar (1)
FantasyLise nefreti... İki tarafında kardeş kaybı... Hissizlik... Nefret... Kin... Ve... Öfke... Basit bir lise aşkı... Birkaç aya biter tabii,sonra da kendi hayatlarına bakarlar... "Bir daha düşün,sana bu hakkı tanıyorum,yaptığım son iyilik diye düşün bun...