Yanına gittiğimde saçımı kulağımın arasına sıkıştırdı. O anda zaman durdu (oh hayır,hazır değilim). Eli kulağımın arkasında kaldı. Bana bakıyordu,bende ona:
Vincent:Ş-Şey... S-Saçın dağılmış ya... Onu... Şey ettim.
Ben:(yaw he he diyemeyeceğim için) Biraz daha uğraş... Yüzün kızarıcak. Yapcan yapcan biraz çalış. Bunu da yapacağız...
Vincent (bu sefer ciddi bir şekilde):Ihı- ıhım...Tamam hadi sen şey et ya... Burada işin ne?
Ben:Doğru ya ben nabıyom a*k burada?
(Dedim çıktım)
(1)
Ben:Aman tanrım. Ben ne yapıyorum? Annesinin acımasız,sert oğlu gitti. Yerine Romantic Guy geldi a*k,yeni update mi bu?;Dava edecem,beğenmedim bu update'i... Y-Yok ya... Kesin acıktım B-Ben ya... Y-Yani k-kesin. Dimi lan?
(O anda midem:Yaw he he...)
(2)
Ben:Tanrım... Saçım çok mu dağınıktı ya?... Rezil oldum kesin... K-Kesin saçım çok dağınıktı ya,o-onu gördü düzeltmek için çağırdı... H-Hani rezil olmayayım diye... Dimi lan?
(O anda kalbim:S*ktir git,boş yapma)
Ben:Sanırsam romantik cahili bir insanım.
(O anda kalbim:Az önceki B-Ben değildim bu arada,rahmetli dedemin ruhuydu 😊)
(4) (Vincent'ın midesi ve Mirelle'in kalbi)
"Bunlar ne salak a*k"
(2)
Kendime kantinden çikolata aldım. Gergindim az önce ne olduğunu anlayamamıştım. Mylene ustasıdır,ona anlatayım o çözer dedim bir ara. Ama şimdi bunu anlatsam kesin yine coşacak... O yüzden kendime saklayayım dedim sonradan. Odaya çıktım. Çikolatayı masaya bıraktım. Vincent tuvalette yüzünü yıkıyordu. Bir yandan da lavobonun kenarına telefonunu koymuş,kamerasından kendisine bakıyordu (aynada görünmüyor ya). Utanmış gibiydi. Ve dalgındı. Beni gördü:
Vincent:Hey,iyi misin?
Ben:N-Neden?
Vincent:Hasta gibisin
Ben:Neden? Niye???
Vincent:Aynaya bak.
***
Ben:Oh, inanamıyorum,yüzüm kızarmış. (Bir anlık telaşla,elimle sırtından ittirdim onu)
Ben:Dışarı...
Vincent:Tanrım... Ne yaptım şimdi?
Ben:Tuvalete girecem. Gel istiyorsan,biraz yer var beraber s*çalım.
Kapıyı kilitledim.
Tuvaletim yoktu ama yalnız kalmak istiyordum. Önce yüzümü yıkadım,aynaya baktım. Stresten baktım karnıma ağrı girdi,oturdum klozete ve düşünmeye başladım. (Biraz fazla düşünmüşüm galiba)
***(30 dakika sonra)
Tık tık tık
Vincent:Hey yaşıyon mu? İnsanların yaşadığına inanmadı için bize,biz insanlara,medeniyete... Yada boşver ya... Bize bir kanıt ver,yaşadığına dair...
Ben:Ne var lan? Ne derdin var benim tuvalette olmamla ilgili?
Vincent:Lan sende ne biçim bir g*t var? Yarım saattir s*çıyon mu a*k...
Ben:Heee... En iyi fikirler s*çarken gelii...
Vincent:Allah belanı yaaa...
Ben:Sağol ya... Aha geliyo!... Hadi... Sık kızım... Hıyk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Aşıklar (1)
FantasiLise nefreti... İki tarafında kardeş kaybı... Hissizlik... Nefret... Kin... Ve... Öfke... Basit bir lise aşkı... Birkaç aya biter tabii,sonra da kendi hayatlarına bakarlar... "Bir daha düşün,sana bu hakkı tanıyorum,yaptığım son iyilik diye düşün bun...