(11) Vincent'taki gariplik

15 1 0
                                    

Aşağı indik:

Ben:Mirelle ben Mason'la yalnız oturmak istiyorum.

Mirelle:Öyle olsun.

Mason'la karşılıklı oturduk.

Mason:"Saf ve şeffaf" ilişki mi? Lan oğlum,dünya,Hitler'den sonra,senin kadar büyük bir yalancı gördü ya... Helal olsun lan...

Ben: Artık onun güvenli bir liman olduğuna inandığımda söylerim. Şimdi söylemeye ne gerek var? Dedim yakası uzun olan giysimin yakasını işaret parmağımla çekelerken.

Mason:Dikkat et de başka bir yerden öğrenmesin. "Yenge" seni gebertebilir... 😂

Ben:Ya oğlum ne yengesi ya? Bir de kimden öğrenecek? Bir sen biliyorsun,birde aile üyelerim...

Mason:Ama öğreneceği zaman da hiç mutlu olacağını zannetmem. Üstelik aynı odada kaldığı insan hakkında bunu bilmesi onun da hakkı ve önemli,benden söylemesi... Ona "sevdiceğim" gözünden değil,bir "insan" olarak bak... Onun güvenliği-

Ben:Bunları sence her gece düşünmeden mi uykuya dalıyorumdur dersin? Öyle düşünüyorsan eğer çok yanlış düşünüyorsun,haberin olsun dostum.

Mason:Kanka tamam de... Benimkisi sadece bir öneri... ÖNERİ!!! İster yap,ister yapma. Orası "Crush"ınla senin aranda.

Ben:Kanka... Tanrım! Delirtiyorsun insanı...

Mason:Öyle bir yanım olduğu doğrudur. Ama bence sen yine de bu dediklerimi bir düşün...

Dedi ve kalkıp Mylenelerin yanına gitti. Evet... Doğruydu... Belkide ilerideki tehlikeyi... Şu anda görmemi istiyordu... Nereden bilebilirdim? Aşırı gerilmiştim ve dalmıştım. DalgınlığımMirelle'in gelmesiyle bozuldu:

Mirelle:Alo? Satürn'e mi çıktın?

Ben:Sen benle konuşmuyor muydun?

Mirelle:Mason oraya geldi. Ne yapayım? Çok mu meraklıyım senin yanında oturmaya? Tanrım.... Senin yüzünden kendimi bir gün,bir kiliseye zangoç olarak atayacağım. Ve hiç bir zaman da çıkmayacağım oradan. Sıradan ve delirmeksizin bir gün... Güzel... Arada dua edecez... Mükkemmel!!!

Ben:Seni tutan mı var?

Mirelle:Okul:D

Ben:İyiymiş...

Mirelle:A... A a... Az önce o kadar ciddi ne konuştunuz? Hiç içmemişsin... Vincent ve şişeyi silip süpürmemek... Tanrım bugünleri de mi görecektik?

Ben:Göreceğin varmış.... Şeker kamışı...

Mirelle:Ne oldu,ne yaptım şimdi?

Ben:Sen bana neden "Soğuk" diyorsan... Aynı sebepten ötürü... Şeker kamışı...

Mirelle:Öyle olsun...

(5)(Mason)

Ben:Mylene... Bunların iş ciddi galiba...

Mylene:Ne oldu?

Ben:Vazgeçtim... Anlatmayacağım...

Mylene:Nedeeeeeğn? 🥺

Ben:Sır olarak kalmasını istiyor...

Mylene:Öyle olsun 😑

(2)

Lafı ağzından almak istiyordum... Bu sefer o kadar da belirgin sık boğaz etmiyordum. Ama eğer bir şey söylemem gerekiyorsa şunu diyebilirim. Vincent taş ise,bende onu kırmaya çalışan bir bilim insanı vb.. Tanrım... Neydi bunun derdi? Neydi bunun, devlet sırrı gibi sakladığı şey? Anlayamıyorum.... Bazen Vincent bir çocuk misali,basit bir hamleyle anlaşılacak birisiyken... Bazen de sanki bir depresif ergen... Yani anlamanın mümkün olmadığı... Evet... Bazen garip davrandığını kabul edebilirim. Ama bahse girerim... Bu en garibiydi... Normalde hemen söyleyeceği şeyi söylemiyordu,çünkü onun sırrıydı. Geçmişte pek çok kez herkesten gizli saklı gizlediği şeyleri anlatırdı bana... Ama bu şey neydi ki,benden bile gizlemesi gerekiyor? Ya da gerekmiyordu da sadece o mu abartıyordu? Kafam allak bullak oldu... Yani ölümü,şunun gizlediği şeyden daha az merak ediyorum... Bazen ölümü... Bir an önce tatmak istesem de... Acaba söyleyeceği şey benim bilmemem gereken bir şey mi? Yoksa ben kızarım diye mi anlatmıyor? Ama onun bir şeyi benden saklaması beni daha da kızdırır... Beni tanımıyor mu bu çocuk?...
Düşünceler içinde boğuluyorum. Birisinin buraya el atması lazım... Ama... Kendimi alıkoyamıyordum bu düşüncelerden. Çünkü bahsettiğimiz kişi Vincent... Yani... Çok da imkansız değil...

(1)

Nedense garip garip yüzüme bakıyor...:

Ben:Mirelle? Ne yaptım ben,niye öyle bakıyon bana? Ulan görende birisini öldürmüşüm de suçumu bulmuşsun gibi anlayacak yeminle...

Mirelle:Hiç... Öylesine... Üstelik evet... Baloda mantıken tam öyle olmasa da birisini öldürdün...

Ben:Benim elimde miydi? Üstelik ben sadece bir örnek verdim...

Mirelle:Pekala... Hadi çıkıyoruz...

Ben:Oh... Bayağı tıkanmıştım...

Acemi Aşıklar (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin