***
(Ertesi sabah)
Tık tık tık...
Ben:Giir...
Güvenlik:Mirelle burada mı?
Ben:Evet benim...
Güvenlik:Sizin için bir kargo var...
Ben:P-Peki... Sağol...
Güvenlik:İyi günler...
Vincent:Ne oldu?
Ben: Büyükannemden bir kargo var.
Vincent:Ne var içinde?
Ben:Oh... Sihir kitabı... Tanrım bıktırıyorlar beni... Ya bir de üstünde "Yeni başlayanlar içindir" yazıyor. Tanrım!!! Ama dur bir dakika... Bu kitap işime yarayabilir... İçindekileeeer... Heh tılsımlar. Sayfaaaaa 11080... Evvet...
Vincent:Ne yapacaksın?
Ben:Göreceksin...
(1 saat sonra)
Ben:Geldim... Buyur al...
Vincent:Bu ne?
Ben:Tılsım (Hilal şeklinde bir kolye)
Vincent:N-Ne tılsımı?
Ben: Canavara dönüşmeni engelleyecek bir tılsım... Ama kesin değil... Yani tılsım bölümünde buna karşılık net bir çözüm bulamadım. Üstelik maalesef ki gücü bana ait. Hem sakinleştirici,hemde dönüşmeni engelleyecek... Ama bunun için iyileştirme gücümü tasarruflu kullanmam lazım. Daha erişkin olmadığım için gücüm sonsuz değil. Ama bu da mümkün değil, çünkü ne zaman dönüşüp dönüşeceğini maalesefki önceden bilemem... Ama kestirebilirim... Yani yapacağız bir şeyler...
Vincent:Ama senin takvimin var?
Ben:Bir baksana kitabın kurt adamlar bölümüne...
Vincent:(okuyor) Kurt adamlar erişkin olmadan önce sadece dolunaylarda ya da sinirlenince dönüşürler... Ama karmalar... Ovvv... Her zaman olabilir,kestirilemez...
Ben:Şimdi anladın mı?
Vincent:Ama ben 12 yaşımdan beri hep düzenli aralıklarla dönüştüm ki onu da tam değil! Ne tam kurdum,ne de tam vampir! Uçamıyorum,yarasaya dönüşemiyorum! Sadece hırlıyorum, belki avlanabilirim doğaya salınsam...Ama... Dönüşemiyorum bu önemli çünkü daha atik olabilmem için insan vücudundan çıkmam gerekli...
Ben:Bu arada sen sinirlenince hem gözlerin hem de tılsım istemsizce parlamaya başlıyor... Üstelik farklı renkleri de var.
Vincent:Neye bağlı?
Ben: Araştırmalarım kadarıyla stres ya da farklı etkenler (aha geliyo)
Şimdi akşam yemeği için yemekhaneye iniyoruz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acemi Aşıklar (1)
FantasyLise nefreti... İki tarafında kardeş kaybı... Hissizlik... Nefret... Kin... Ve... Öfke... Basit bir lise aşkı... Birkaç aya biter tabii,sonra da kendi hayatlarına bakarlar... "Bir daha düşün,sana bu hakkı tanıyorum,yaptığım son iyilik diye düşün bun...