•1•Arkadaş

807 26 9
                                    

Ariana sabah Marlene ve Lily'nin onu zorla uyandırmasıyla kalkmıştı.Odada 4 kişi kalıyorlardı;Lily Evans,Marlene McKinnon,Ariana Potter ve Alice Fortescue.

"5 dakika daha Lils lütfeeen"dedi Ariana uykulu sesiyle.

Lily'nin"ARİANA EUPHEMİA POTTER!"diye bağırmasıyla Ariana hemen ayaklandı ve üstünü giydi.

Aşağı indiklerinde Lily hâla çok sinirliydi.

"Lily çiçeğim,sinirli gözüküyosun."dedi James

Lily tam ağzını açıp bir şey diyecekken Marlene elini ağzına götürdü.

"Sabah biraz Ari'ye sinirlendi de."

"Ariana!Kim bilir naptın çiçeğimede onu bu kadar sinirlendirdin."diye azarladı Ariana'yı James.

"Çatalak,biraz daha konuşursan bu sefer sinirleneceği kişi Ariana değilde sen olacaksın o yüzden bence sus."diyip sırıttı Remus.

Lily Remus'a teşekkür eder gibi baktı.

Ariana"O değilde Sirius nerde?"diyince hepsi etrafına baktı.

"Ayy,biz Pati'yi unuttuk!"dedi James ve yerinden kalkıp koşmaya başladı.

O kalktıktan sonra herkes James'in koşuşunu izleyip güldü.

James sonunda erkekler yatakhanesine gitmişti.

"Pati.Pati kalksana!Kahvaltı bitmek üzere."

"Hıı..ne diyorsun James?Anlaamıyorum."dedi Sirius sarhoş gibi.

"Özür dilerim Pati..Aguamenti"James'in bu yaptığıyla asasından sular fışkırmaya başlayıp Sirius'un yüzünü ve saçlarını ıslattı.

"NAPTIN SEN?HERYERİM ISLANDI."

"Başka türlü kalkmayacaktın iyi oldu.Ben iniyorum sen de gelirsin."diyip gitti James.

James geri aşağı büyük salona inince tüm gözler onun üzerindeydi.

"Ee kalkmadı mı?Niye gelmedi?"diye sordu Mary MacDonald.

James şüpheli bakışlarla MacDonald'a baktı.

"Neden meraklandın bilmiyorum ama geliyor birazdan."dedi sessizce ve yerine oturdu.

Bir kaç dakika sonra Sirius aşağıda belirdi.

"Hayırdır?Sinirli gözüküyosun."dedi Peter

"Sinirliyim.Sabah sabah yeni kalkmışım normal insanlar günaydın der benim öküzüm Aguameti diyor."diyince büyük bir kahkaha koptu Çapulculardan.

"Sakin ol tatlım."dedi Sirius'un karşısında oturan Mary.

Mary bunu dedikten sonra Marlene,Lily ve Ariana üçlüsünün bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu.

Ariana sinirlenmişti ama bunu dışarıya vuramazdı.
Ellerini yumruk haline getirip sakince "Tatlım?"dedi.

Sirius hala olayın şokundaydı.Bu yüzden cevap veremedi ama Mary "Ağız alışkanlığıdır,hem sen niye bunu bu kadar dert ettin ki?"

Ariana olabildiğince sakin olmaya çalışıyordu "Ben mi dert edicem?Ne dert etmesi be.Merak ettim sadece aranızda bir şey olduğunu bilmiyordum gerçi."dedi alaycı bir sırıtmayla.

Redamancy / Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin