O sesin sahibi Robert Wood'du.
"Bu imkansız değil Bay Wood ama size şunu söylemeliyim ki Bayan Yaxley ile Bayan Potter'ın kokuları oldukça benzer."
Slughorn'un konuşması bitince derste bitmişti.
Çapulcuların hepsi bahçeye doğru yürüyordu."Ariana!Konuşabilir miyiz?"
Bunu diyen Robert'dı.
"Hayır konuşamazsınız yürü Ariana."dedi James.
"Hadi ama James sadece bir kaç dakika."
"3 dakikaya bahçedesin küçük Potter."bu sefer Sirius konuşmuştu.
Ariana başıyla onayladı.
"Ne konuşmak istiyorsun?"
"İksir dersindeki olayı,bana bir şans versen sana çok aşığım."
"Kalbini kırmak istemiyorum Robert,ama benim içimde sana karşı en ufak bir his bile yok yani kısaca sadece arkadaş olabilir.Hayatımda başka birisi var."
"Sirius dimi?"
"Pardon.Anlamadım?"
"Sirius değil mi?Hayatındaki o kişi."
"Bunu bilmek sana ne katar bilmiyorum ama evet,o kişi Sirius."
Ariana bunu neden söylemişti bilmiyordu.Hatta ona söylediği için pişmanlık duymuştu.
"Ha,gitmeden söyleyeyim,Magdelana Yaxley sana karşı boş değil,şansını ondan yana kullan Wood."
diyip gülümsemişti kız.Robert'da onun gülümsemesine karşılık vermişti."Arkadaşız değilmi!"diye bağırdı kızın arkasından.
Ariana"Evet!"diye cevap verip bahçeye gitti.
Bahçeye varınca hemen çapulcuların yanına gitti.
"Ee ne konuştunuz?"Peter'ın bu söylediğiyle tüm gözler Ariana'da yerini bulmuştu.
"Hiiç,bana ona bir şans vermem gerektiğini söyledi ama ben benim hayatımda başka biri olduğunu söyleyince arkadaş kalmak istedi."
"İşte benim kızım."dedi Sirius sadece Ariana'nın duyabileceği şekilde.Ariana tam Sirius'a cevap verecekti fakat James yüzünden sustu.
"Bir saniye.Hayatında biri mi var?"
Lily,James'in karın boşluğuna dirsek atmıştı.
"James!Bu seni ilgilendirmez,yalan olsun diye söylemiştir o."
James acıyla kıvranırken Marlene konuştu bu sefer
"Lily bir dahakine daha yumuşak vur sevgilin kıvranıyor burda."Lily'nin yüzüyle saçı aynı renk olmuştu.
~~~~~~~~~
Eveet yine bir bölüm sonu ile karşı karşıyayızz😉
Bölümler kısa oluyor farkındayım ama acele ederek yazıp hemen yayınlamak istiyorum:)
Neyse daha fazla uzatmayayım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💕
Sizi çok seviyorum kendinize iyi bakıın💖
Bir sonraki bölüm sonunda görüşmek dileğiyle💕Hepinizi öptüm görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy / Sirius Black
RandomHogwarts'taki tüm kızlar Sirius Black'in peşinden koşuyordu.Bu durum ise Sirius'un çok hoşuna giderken bir kişinin hiç hoşuna gitmiyordu,Ariana Potter.