"Marlene!Ariana!Bunu yapmış olamazsınız!İnanamıyorum Marlene sana!Seni o kadar uyardım!"
Remus sinirle konuşuyordu,dolunayın etkisiyle daha da sinirliydi.
"Ariana Euphemia Potter!Sana yapmaman gerektiğini söylemiştim..ama benim salak ikizim neden dinlesin ki!?"
Lily,sinirlenen James'in elini tutunca James sakinlemişti.
"Sakin çocuklar bir de şey..dolunay başlıyor.."
Peter haklıydı,dolunay başlıyordu.
"Lily,hemen burdan uzaklaş!"
James son sözleri olarak Lily'i uzaklaştırdı ve 6 arkadaş Bağıran Baraka'ya doğru gittiler.
Remus iyice kurt formuna girmişti.
5 genç orda 1 kurta karşı adeta bir savaş veriyordu.
Remus'u o şekilde acı çekerken görmek Marlene'i yıkmıştı.
~~~
Sonunda güneş doğmuştu,en çok hasarı Ariana almıştı,bir bacağı komple kan içindeydi.En az hasarı alan ise Peter'dı,her zaman olduğu gibi.
Hepsi uyanmıştı.
"Ariana!Kalk güzelim,hastane kanadına gitmemiz lazım.!"bağırmıştı Sirius.
"Off..Ariana ben özür dilerim..isteyerek olmadı yemin ederim ki."
"Şşş..hadi ama Aylak,isteyerek yapmadığını elbette ki biliyorum,seni suçlamıyorum bile.Unuttun mu?Everything for our Mooney."
Remus kızın konuşmasıyla gülümsemişti
6 genç hastane kanadına gitmişti.
"Merlin!Potter,bu halin ne senin?!Ah..dolunay değil mi?Anladım tatlım,Black onu şu yatağa bırak."
Sirius nazik bir şekilde Ariana'yı yatağa bıraktı.
"McKinnon ve Potter,sizi çok sık görmezdim buralarda,artık siz de mi Remus'a yardımcı oluyorsunuz?"
"Evet Madam."yanıtlamıştı Marlene.
O gece hepsi için acılı geçecekti,yarın da Remus ve Ariana derslere girmeyecekti.
—————
Hepinize merhaba🙃
Evet,uzun zamandır (3 gündür)bölüm atamadım :(.
Çook özür diliyorum..💕
Ama sanırım bu hafta bölüm gelemeyecek.
Neyse,hepinizi bolca öpüyorum ve oylarınızı bekliyorum;)🩷
He bide Ariana panter,Marlene kedi :)💞✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy / Sirius Black
RandomHogwarts'taki tüm kızlar Sirius Black'in peşinden koşuyordu.Bu durum ise Sirius'un çok hoşuna giderken bir kişinin hiç hoşuna gitmiyordu,Ariana Potter.