•24•Final

270 14 12
                                    

Fleamont ve Euphemia Potter'da aşağıya inmişti.

"Sirius?Ne bekliyorsun dışarıda geç içeriye..neden evde değilsin yavrum?"sormuştu Euphemia bir anne gibi.

Sirius göz yaşlarını elinin tersiyle sildi.

"Ben..annemle kavga ettim.."

Ariana çok üzülmüştü.Sirius'un annesiyle hatta kısaca tüm sülalesiyle iyi anlaşamadığını biliyordu.

"Bu sefer o eski ufak tartışmalar gibi olmadı işte..yani o bana lafın gelişi o halde bu evi terk et diyince ben de geceyi bekleyip terk ettim..Regulus'a bir mektup yazdım.."

Ariana daha fazla dayanamayıp Sirius'a sıkıca sarıldı.Kulağına sadece Sirius'un duyabileceği bir ses ile "Özür dilerim..her şey için."diye fısıldadı.

"Tamam..ne kadar erkek çocuk benim için o kadar iyi,sen Ariana'nın odasındaki koltukta yatabilirsin Sirius oğlum."demişti Fleamont baba gibi.Birisi Sirius'a ilk defa oğlum diyordu..dahası evine alıyordu.

Hepsi odalara gitmişti,James,Fleamont ve Euphemia uyumuştu.

"Nasıl hissediyorsun?"

"Kötü..yani iyi olmamı beklemiyordun herhalde?"

"Yok hayır..ve şey ben senden çok özür dilerim Siri'm.Haksızlık ettim sana..inanmadım,güvenmedim..bana kız,kırıl ama küsme."

"Pekala öyle olsun Miss Potter,pardon Mrs Black."diyip sırıttı genç oğlan.

Ariana'da sırıtınca "Hayırdır?Hoşuna gitti herhalde yeni soy adın."dedi Sirius.

"Gitti..ama şimdi uyuyalım..yoksa sabah kalkamayacağız."

"Tamam,iyi geceler öpücüğü?"

Ariana kalkıp Sirius'un yanağına bir öpücük kondurmuştu.

"Hayır oradan değil.."

"Black!Şimdilik bununla yetin yoksa bir dahakine bu da olmayacak."

"Sustum."dedi adeta teslim olur gibi ellerini kaldırarak.

Ariana uyumuştu,Sirius uyuyamamıştı.

Sirius,Ariana'sını izliyordu.Ruh eşini,belki de gelecekte ki çocuklarının annesini izliyordu...

Devam edecek...

———————
Bitti.Redamancy bitti.🥹💖
İyisiyle kötüsüyle bir kitap oldu.
Redamancy'i 1,300 okunma 61 oy ile kapatıyorum.
Ama 2. Kitabını yazmayı planlıyorum :)
Hepinize çok teşekkür ederim özellikle neredeyse her bölümüme oy veren;
Sirixsyz
melekkkkky
Z141200

Teşekkür ederim :)  İyi ki varsınız değerli okurlarım :)💖✨Diğer kurgularımda görüşmek üzere⭐️✨🤍💋

Redamancy / Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin