"ARİANA EUPHEMİA POTTER!BELLATRİX BLACK DUMBLEDORE'UN OFİSİNE HEMEN!"
McGonagall'ın sesiyle herkes sıçramıştı.
"Lucius ve James sizde Black ve Pettigrew'i hastane kanadına götürün!"
Bellatrix ve Ariana McGonagall eşliğinde Dumbledore'un odasına gitmişti.
Odaya vardıklarında McGonagall gitmişti.
"Ah..Euphemia seni burda görmek güzel ve seni de Bellatrix."
"Bu kaçıncı kızlar?Birbirinizle alıp veremediğiniz şey nedir?"
"Profesör benim onunla alıp veremediğim hiçbir şey yok."
"Ya senin Bella?Senin var mı?"
Bellatrix umursamaz bir tavırla dudaklarını aralayıp "Yok."dedi boğuk bir sesle.
"Tamam.Bu sefer ailelerinize mektup gitmeyecek,ceza da almayacaksınız ama bir daha bir şikayet duyacak olursam..şimdiki kadar iyi davranacağımdan emin değilim,çıkabilirsiniz."
Ariana çıkar çıkmaz Sirius'u aradı fakat sonrasında aklına bu gece dolunay olduğu geldi.
Hızlı adımlarla Gryffindor ortak salonuna doğru yürümeye başladı.
Gryffindor ortak salonuna gittiğinde Marlene koltukta oturmuş animagusluk ile ilgili kitaplar karıştırıyordu.
"Selam Marls."
"Merhaba Ana.."
Marlene,Ariana'ya sadece meşgulken Ana derdi.
"Meşgulsun sanırım?"
"Sayılır,animagus olmaya çalışıyorum.Remus'a yalvardım..ona yardım etmek istiyorum Ariana."
"Tamam..Remus sana zarar vermek istemediği için bu şekilde davranıyor ama..ben seninleyim..bu iksiri yapalım ve bizde birer animagus olalım Marls."
İki kız iksiri yapmak üzere işe koyulmuştu.
İksirin demlenmesi yaklaşık 25 gün sürüyordu,bu yüzden bir sonraki dolunayda onlarda Animagus olacaklardı.
——————
Çok kısa oldu özür dilerim ama inanın hiç vakit bulamadım.
💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy / Sirius Black
RandomHogwarts'taki tüm kızlar Sirius Black'in peşinden koşuyordu.Bu durum ise Sirius'un çok hoşuna giderken bir kişinin hiç hoşuna gitmiyordu,Ariana Potter.