Sabah feci baş ağrısıyla kalktım.Burnum tıkalıydı,boğazımda ağrıyordu.
Lily "Günaydın Ari.İyi misin?"dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım.
Marlene ve Alice'de uyanmıştı.
"Keşke o Mary bozuntusunun icabına baksaydım."
"Sakin ol Marlene."
"Nasıl sakin olayım Lily?Benim Ariana'm o salak kız yüzünden tüm geceyi ağlayarak geçirdi."
"Aman neyse kapatın konuyu."diyip ortalığı yatıştırdı Alice.
"Ari'm senin için izin alalım mı derslere katılma."dedi Lily saçımı okşayarak.
"Gerek yok kızlar,ben iyiyim.Sizden tek bir isteğim var,Sirius'tan hoşlandığımı kimse bilmemeli tamam mı?Aşağıya inip sanki hiç bir şey olmamış gibi davranmaya çalışıcam."
"Tabiki de olur."dedi Marlene.
4 kız hazırlanıp büyük salona inip kahvaltı yapmak üzere yatakhaneden ayrıldılar.
-⭐️-
"Ooo Lily zambağım gelmiş!Kılkuyruk kaysana zambağım oturacak!""Sanada günaydın James"diye cevap verdi kızıl cadı ve Peter'ın onun için açtığı yere oturdu.
Ariana ise Remus'un yanına oturdu,Marlene ve Alice'de Ariana'nın yanına oturdular.
Remus sessizce "İyi misin?Dün geceden sonra."diye fısıldadı.
Ariana başını olumlu anlamda salladı.
"Ariana,sen iyi misin?"diye sordu Peter.
"Hı?Ben mi evet,iyiyim üşütmüşüm sanırım."diye yanıtladı.
"Emin misin ikiz?Bi Madam Poppy'ye görün istersen."
"Yok gerek yok James.Bu arada Sirius nerede?Yine unuttuk demeyin sakın."
"He yok bu sefer kendisi gelmedi,Mary ile piknik yapacaklarmış."dedi James.
Ariana'nın yüzü asıldı ama sahte bir gülümseme yerleştirdi yüzüne hemen.
"Niye ki?Çıkıyorlar mı?"diye söze atladı Marlene hemen.
"Bilmem.Olabilir ama olmayadabilir.Olsa bile çok uzun sürmez Pati'yi biliyoruz hepimiz.2 gün takılırlar sonra bırakır."dedi James.
Bu konuşmadan sonra kimse bir şey demedi ve kahvaltı bitince hepsi ilk ders olan Aritmansi dersinin dersliğine doğru yürüdü.
Mary ve Sirius yan yana oturuyorlardı.
Ariana ve Marlene ne konuştuklarını duyabilmek için onların bi ön sırasına oturdular.Remus ve Peter onların önüne,Lily ve James'de en ön sırada oturuyorlardı.
"Aa,selam McKinnon,selam Potter."dedi Mary sevinçle.
"Bana bak yüzsüz!Bir daha ne benim ne de Ariana'nın adını ağzına almayacaksın."dedi Marlene adeta kükreyerek.
Ders Slytherin ile ortakdı,herkes onlara bakıyordu.
"Bu neydi şimdi?"diye sordu Sirius merakla.
"Kız arkadaşımla öyle konuşmana alındım doğrusu.""KES SESİNİ BLACK!"bu sefer kükreyen Ariana'ydı.
"Vay vay vay.Küçük Potter sinirlenmiş.Acaba kuzenim naptıda onu bu kadar sinirlendirdi.Hmm,eski en yakın arkadaşıyla çıktığı için olabilir mi?"dedi Bellatrix alaycı bir şekilde gülerek.
Bu sefer ortalık fena karışacaktı.
"Kes sesini Bellatrix."dedi Ariana.
Tüm gözler onun üzerindeydi.
"Yaa kesmezsem ne olur?"diye karşılık verdi Black kızı.
Ariana sinirlerine hakim olmaya çalışşa da başarısız oldu.
"Sectumsempra!"dedi asasını Bellatrix'e doğrultarak.
Bellatrix'den ufak bir çığlık kopmuştu.
Ariana hızlı adımlarla orayı terk etti.Neden yapmıştı böyle bir şey onu düşünüyordu.
Ariana çıktıktan sonra Profesör Flitwick Bellatrix'i iyileştirecek olan büyüyü yaptı ve onu hastane kanadına yolladı.
————————-
Selamlaar💕
Açıklamak istediğim bir şey var bölümle ilgili.
Biraz kısa oldu,farkındayım ama biraz bu şekilde yapıcam yani 400-700 arası kelime olacak fakat fazla bölüm atacağım.
Öbür türlü olmuyor.1000-2000 arası yazmaya çalıştığımda aklıma olay gelmiyor,fazlasıyla yoruluyorum ve bitmek bilmiyor ayrıca uzun sürüyor.Neyse,diğer demem gereken şey de Sectumsempra.
Evet bu Severus'un büyüsü ama ben bunun herkese açık bir büyüymüş gibi olmasını istedim hikayemde.Şimdilik diyeceklerim bu kadar hepinizi bolca öpüyorum.Bol bol yorum bekliyorum.
Oy vermeyi de unutmayıınn.Diğer bölüm sonu görüşmek üzere.👋💕😉💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy / Sirius Black
De TodoHogwarts'taki tüm kızlar Sirius Black'in peşinden koşuyordu.Bu durum ise Sirius'un çok hoşuna giderken bir kişinin hiç hoşuna gitmiyordu,Ariana Potter.