•6•Küçük Sır

368 15 0
                                    

"Hadi ama Aylak,Ariana,Marlene ve Lily öyle biri değil.Seni bu sebepten dolayı kimse yargılamaz.Özellikle Ariana."

"Tamam,tamam James söyleyeceğim onlara kahvaltıda."

4 çocuk bunun hakkında konuşa konuşa büyük salona kadar yürüdüler.

"Günaydın hepinize."dedi Lily.

Hepsi "Günaydın" diye cevap verince
Remus konuya başladı.

"Kızlar,benim size bir şey demem lazım..ama beni dinlemeden lafımı bölmeyin..umarım beni terk etmezsin Marlene,ben bir kurtadamım."Remus hızlıca söylemişti.

"Saçmalama Remus,seni asla terk etmem.Demek o yüzden yaraların oluyodu..keşke söyleseydin sana daha önce destek çıkardık."dedi Marlene ve çocuğa sarıldı.

"Ya siz Lily,Ariana benden nefret ediyorsunuz değil mi?"

"Saçmalama Aylak!Asla."dedi Ariana,Lily'de onu onaylıyor gibi görünüyordu.

"Eehm bide şey var..ben,Sirius ve Peter'da bir animagus.Madem sırlar dökülüyor bunuda söyleyeyim."dedi James.

"Oha!Ne?Ben neden bunu yeni öğreniyorum James?Ayrıca animaguslarınız ne ve bana da öğretir misiniz?"Ariana yalvarır gibi bakıyordu.

"Olmaz küçük Potter.Senin için çok tehlikeli."dedi Sirius.

"Evet Ariana,Sirius haklı."Remus konuşmuştu bu sefer.

"Peki öyle olsun madem."diyerek yanıt verdi Ariana.

Kızların gözünde Remus'a dair hiç bir şey değişmemişti.Remus hala eski Remus'tu.Kurtadam olmayı o seçmemişti,bu yüzden bundan dolayı yargılanamazdı.

—————

Selaamlaar ben geldimm😃👋
Öncelikle bölüm çok kısa biliyorum :)
Ama Remusun sırrını böyle kısaca araya kattım hemen.
Diğer bölümler bu kadar kısa olmayacak merak etmeeyin değerli okurlarım :)💕
Bolca yorum yapıp oy verirseniz çok seviniirim.💕💞
Hepinizi öpüyorum 💋😉

Redamancy / Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin