•2•Parti

553 19 24
                                    

Günler su gibi geçmişti.Bugün perşembeydi yani Slug klübü partisi bugündü.

Ariana o gün kendiliğinden uyanmıştı,diğer 3 kız hâla uyuyordu onları uyandırmak istemediği için de parmak ucunda sessizce yürüyordu.Bu sessizlik devam etti ta ki yerdeki deftere takılıp düşene kadar..

"Noluyo be?!ARİANA?!İYİ MİSİN?!"diye bağırdı Marlene hemen.

Marlene'in bağırmasıyla diğer kızlar da uyandı.

Ariana'nın burnu fena kanadığı için kız ağlamaya başlamıştı.

Kızlar yatakhanesindeki ses erkekler yatakhanesine gittiği için Sirius,Remus,James ve Peter ortak salona çıkmıştı.

Kızlar Ariana'yı hastane kanadını götürmek için ortak salona inince erkeklerle karşılaştılar.

"Ariana?!Noldu?!İyi misin?"diye sordu James kızın yanına giderek.

Ariana tam cevap vericekken Marlene "Kardeşin biraz sakar olduğu için yere düştü,abartılacak bir şeyi yok.Madam Poppy'ye gitmemize izin verirsen daha iyi olacak James."diye azarladı çocuğu.

Kızlar hastane kanadına giderken erkeklerde onların peşinden gitti.Ne de olsa Ariana onlar için çok değerliydi.

Madam Pomfrey Ariana için bir iksir verince kızın burnu eski haline döndü ve herkes üstünü değiştiril kahvaltıya indi.

"Sabah senin için biraz olaylı başlamış sanırım."diyiş güldü Sirius.

"Ya ya ne demezsin.Çok olaylı başladı.Sabah rutinime eklemeliyim."diyip sırıttı Ariana.

***
Kahvaltıdan sonra gün boyu derslere girip yeterince yorulmuştuk.Kızlar yatakhanesi tam bir kaos ortamı gibiydi çünkü herkes Slug klübü için hazırlanıyordu.

Marlene "Ari,sence makyajım güzel olmuş mu?Sen anlarsın diye sana sordum."demesiyle gözlerimle Marlene'in yüzünü inceledim.

"Fıstık gibi olmuşsun Marls."

"Yaa teşekkürler Ari sende."demesiyle sırıttım.

Hepimiz ortak salona inmiştik.Erkeklerde oradaydı.
Peter yoktu,aslında gelecekti fakat biraz rahatsızlanmış.

Gözlerim hemen Sirius'a gitti,içinde beyaz bir gönlek vardı ceketi ise pantolonu gibi siyahtı.Gözlerimi ondan alamadım.

"Birisi benden gözlerini alamıyor herhalde."dedi Sirius.

Benden bahsettiğini anlayınca hemen gözlerimi çektim,kızardığımı hissedebiliyordum.

"Ne alaka?Dalmışım."sadece dediğimde

James "Üf lütfen inebilir miyiz?Lily çiçeğim sabahtan beri ayakta bekliyor."dediği için hepimiz kahkaha atıp aşağıya indik.

~
Sözde "parti" olan ne olduğunu bilmediğim ortam çok boş geçtiği için James'i ikna edip burdan çıkınca Gryffindor ortak salonunda bir parti yapacaktık.

Slow müzikler çalıyordu.Hiç ama hiç bana göre değil.

Lily ve James,Remus ve Marlene dans ediyordu.Bir an için onlara baktım.Mutlulardı,onların mutluluğunu görmek benim için en güzel şey olabilirdi.Ben böyleydim,arkadaşlarımın mutluluğu için çabalayıp başarırdım fakat konu kendime gelince yapamazdım.En büyük örneğide Sirius.1. Sınıftan beri ona karşı boş değilim.Bunu bilenler ise Marlene,Lily,Alice,Remus ve Mary.

Kendi kendime düşünürken "Dans etmek ister misin Miss Potter?"sesiyle sesin geldiği yere baktım.

Sabahtan beri düşündüğüm çocuktu bu.Sirius.

"Ee..şey olur."dememle gülüp ellerini belime yerleştirdi.

Bende aynı şekilde ellerimi boynuna doğru götürmüştüm.

Bizi gören Lily "İşte bu." dedi sessizce bana bakarak.

Lily bana baktığı için de James'de bana baktı.Şok olmuş gibiydi ama mutlu gibiydi.

Marlene ve Remus sevinçten uçacak gibiydiler.

Sonunda dans bitmişti,aynı zamanda partide bitmişti.

"Bu dansı bana lütfettiğiniz için sağolun Miss Potter."diyip göz kırptı Sirius.

"Ne demek Bay Black,her zaman."diyip tebessüm ettim.

Şuan hepimiz çok mutluyduk çünkü asıl parti yeni başlıyordu.

Lily ortak salona dışarıya ses gitmemesi için sessizlik tılsımı yaptı.

Sirius ateş viskisi ve bolca kaymak birası getirmişti.Açıkcası nerden buluyor bilmiyorum.

Müzik başlayınca Marlene ile çılgınlar gibi dans etmeye başlamıştık.

6 bardak kadar ateş viskisi içtiğim için çok sarhoştum.Marlene'de aynı şekildeydi.Aslına bakarsak Lily dışında tüm ortak salon öyleydi.Düşünün koskoca öğrenciler başkanı Remus bile içmişti.

Kafamdan aşağıya ateş viskisi dökmüştüm,iyice sarhoş olduğumdan emindim.

Keyfim gayet yerindeydi.

Ta ki bir manzara bütün mutluluğumu bir ruh emici gibi benden alıp götürene kadar.

Mary ile Sirius.Sirius'un yüzü Mary'nin boynunda,elleri belindeydi.

Mary beni görünce adeta bir zafer kazanmış gibi gülümsedi.

Marlene de görmüştü.

Hızlı adımlarla o tarafa doğru yürüyordu.

"Maarlene!Yapma.Bırak o mutlu olsun."dedim üzgün bir şekilde.

"Başlatma mutluluğuna!"dedi Marlene ve kendinden emin bir şekilde Mary'nin yanına gitti.

Müzikler durmuştu,tüm ortak salon o tarafa bakıyordu.

Yanımda Lily ağlayan beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

Marlene,Mary'ye sağlam bir tokat attı.

"Utanmıyor musun lan sen?!BİZİM SENDEN ÇEKTİĞİMİZ ARTIK YETTİ."diye bağırdı sonrasında.

Sirius "Onunlağ,düzgün koonuş McKinnon."dedi sarhoş sesiyle.

Bu kavga iyice büyümüştü,Remus Marlene'i,James Sirius'u tutuyordu.

Lily beni yatakhaneye götürdü.Hemen ardından Alice ve Marlene de geldi.

Ağlayarak uyuduğumu hatırlıyorum.

~~~~~

NABEERR?Ben gayet iyiyimm.😉🩷
Bölüm nasıldı sizce??
Nolur oy verin :(
Çok az okunmuş ama ben yinede yazmak istiyorum.😃💕🥹
Her türden yorum yapabilirsiniz okurum cevaplarım da :)🩷
Şimdilik bu kadar kendinize çoook iyi bakın.
Diğer bölümde görüşmek dileğiyle 💋💖

Redamancy / Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin