Ariana yaptığı şeyin ne kadar yanlış olduğunu biliyordu.Bunun için ceza alacağını ve herkesin ondan nefret edeceğinden emindi.
Kızlar tuvaletinin zeminine oturmuştu,saçı başı dağınık,her zaman özen göstererek taktığı kravatı gevşemişti.
Nefes nefese ağlıyordu.
"Şşş...Ari,ben geldim Marls."
Marlene hemen kızın yanına oturdu ve ona sarıldı.
"Noldu ona?İyi mi şuan?"
"Sakin ol Ariana.Bellatrix gayet iyi ama kendine bir çok yeni düşman edindin,kısacası tüm Slytherin.Ama merak etme biz her zaman senin yanındayız.James böyle bir şey yaptığın için şok oldu."
"Ben de şok oldum Marlene.Yapmamalıydım,ona sinirli değildim boş boş konuşuyor normalde takmazdım ama Mary'ye olan öfkemi ondan çıkardım."
Marlene kızı sakinleştirdikten sonra dersliğe geri döndüler.
"Ah Bayan Potter hoşgeldiniz yeniden,cezanız için akşam yemeğinden sonra yanıma gelirseniz iyi olur,ayrıca Gryffindor'dan 10 puan."dedi Slughorn.
"Peki profesör."diyip yerine geçti Ariana.
Arkasında oturan Mary ile Sirius'un kahkaha atıp gülüyor olması nedeniyle Ariana ders boyu hiç konuşmadı.
Sonunda ders bitmişti ve çapulcular -Sirius ve Mary- hariç bahçeye çıkmıştı.
"Yaptığın şey çok yanlıştı Ariana,ben sana bunu kendini savun diye öğrettim insanlara saldır diye değil,ayrıca annemlere haber gidecekmiş."diye azarladı ikizini James.
"Biliyorum Jamie,bir daha olmayacak,söz."
"O değilde Sirius bugünlerde çok farklı davranıyor."dedi Remus.
"Nasıl yani Remus?"diye sordu Lily.
"Yani bilmiyorum ama Mary'ye kesinlikle aşık değildi ve şuan çıkmaları kadar saçma bir şey yok."
"Çocuklar bir şey söyleyeceğim,bu Mary Sirius'a amortentia vermiş olmasın?"dedi Marlene.
"YAŞA BE MARLS!Ay biraz fazla bağırdım,olabilir."dedi Ariana.
"İkiz?Bu neden seni bu kadar çok mutlu etti?"
"Beni mi?Yok be ne mutlu edecekmiş.Öyle sevindim yani arkadaşımı geri kazanmanın bir yolunu bulduk diye sevindim ben."
"Tabi canım.Neden sevinecekmiş benim Ariana'm başka erkek mi kalmadı ona sanki?"diyip güldü Marlene.
Zaman su gibi akıp gitmişti.Ariana hemen akşam yemeğini yiyip Slughorn'nun ofisine doğru yola koyuldu.
"Pişt,Potter!"
Ariana duraksadı,etrafına baktı ve ona seslenenin Rodolphus Lestrange olduğunu anladı.
"Ne istiyorsun Lestrange?"
"Hiiiç,senin bir sırrını biliyorum bebeğim."
"Neymiş sırrım?"
"Sirius Black'i sevdiğini canım,ayrıca geçen sene Mary MacDonald ile ettiğiniz kavganın sebebini de biliyorum."
"Yani?Ne yapmamı istiyorsun Lestrange."
"Hmm..yarın haftasonu diyorum ki benimle Hogsmeade'de kaymak birası içmeye gel.Ne dersin?Böylece sırrın güvende kalır."diyip sırıttı.
"Tamam ama benimde bir şartım var."
"Neymiş prenses?"
"Bir daha asla karşıma çıkmayacaksın."
"Bakarız.Yarın 11:00de hazır olursun artık."
Ariana cevap vermeden Slughorn'nun ofisine gitti.
"Merhaba Bayan Potter,cezanız bu iksirleri baş harflerine göre düzenlemek olacak.Ben çıkıyorum size kolay gelsin.Ha unutmadan asanız lütfen."
Ariana asasını teslim ettikten sonra iksirleri ayırmaya başladı.
Saat yaklaşık 00:30 gibiydi,işi bitmişti hemen yatakhaneye gitti ve pijamalarını giyip derin bir uykuya daldı.
~~~~~~
Bir bölüm sonu daha!😻
Hepinize tekrardan merhabalarr nasılsınıız??Ben gayet iyiyimm💕Sizce bölüm nasıldıı?
Bence eehh ama güzel oldu yinede😉Hepinizi bolca öpüyorum 💋🩷
Oy verip yorum yapmayı unutmayııın🥹⭐️Diğer bölüm sonunda görüşmek dileğiyle👋😉💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy / Sirius Black
De TodoHogwarts'taki tüm kızlar Sirius Black'in peşinden koşuyordu.Bu durum ise Sirius'un çok hoşuna giderken bir kişinin hiç hoşuna gitmiyordu,Ariana Potter.