•13•Quidditch Maçı

291 15 9
                                    

Balodan bir gün sonra Slytherin ve Gryffindor'un Quidditch maçı vardı.

Kahvaltıda takım kaptanı James herkese taktikler veriyordu.

"Ariana.Gözün snitchde.Sadece snitch için bak biz seni koruruz."

"James!Anladım gözüm snitchde!İlk maçım değil bu."

O sırada büyük salona Lily girmişti.Lily normal Lily'di ama yüzünü kırmızı boyalarla boyamış,Gryffindor quidditch forması giymişti.

"Şaşırtıyosun Lils.Sen ne ara bu kadar fazla Quidditch sever oldun?"

"Marlene haklı çiçeğim,seni ilk defa böyle görüyorum."

"Biraz daha baskı uygularsanız son görüşünüz olabilir."

Hepsi gülmüştü.

Herkes pür dikkat yemek yiyordu ta ki Ariana'nın cebinden çıkardığı bir şişe tüm dikkatleri üstüne toplayana kadar.

"O ne?"

"Felix Felicis Peter unuttun mu?"

"Ha doğru."

"Hepsini sen mi içeceksin?"

"Ne yapayım Sirius?Küçücük şey zaten."

Ariana bir dikişte hepsini içmişti.

"Takım,hepiniz hazır mısını?"

Herkes "Evet."diyip James'in coşkusuna ayak uydurmaya çalıştı.

Maç başlamak üzereydi,herkes giyinme odasındaydı.

"Bakın bu maçı almamız lazım yoksa tüm sene Slytherinden laf dinleyip dururuz."

James haklıydı,şimdiye kadar sadece geçen sene yenilmişlerdi ve ondan sonrasında bir daha yenilmemek üzere çalışıyorlardı.

"Hadi maç başlayacak şimdi çıkalım."

"Haklısın Marls."

Herkes Quidditch sahasına doğru yürüyordu.

Madam Hooch'un "Kaptanlar!El sıkışın." komutuyla James ve Lucius Malfoy el sıkıştı.

Yine Madam Hooch'un düdüğüyle maç başlamıştı,Remus'da maçı sunmaya başlamıştı.

"Evet Sayın Profesörlerim ve Sevgili arkadaşlarım,bu maç Gryffindor aslanlarıyla Slytherin karşı karşıya."

"Gryffindor kadrosunda kovalayıcılar Mary MacDonald,Frank Longbottom ve Robert Wood;
Vurucular Marlene McKinnon ile Sirius Black;
Tutucu James Potter ve son olarak arayıcı Ariana Potter."

"Eh ne yazıkki Slytherin'i de saymam gerekiyor.Kovalayıcılar Bellatrix Black,Lucius Malfoy ve Andromeda Black;Vurucular Rodolphus Lestrange ile Rahastan Lestrange,Tutucu Pierre Parkinson ve arayıcı ise Regulus Black."

"Maç şuan çok çekişmeli gidiyor Bellatrix bir Quaffle gönderiyor ama James tutuyor!Longbottom'dan bir Quaffle ve Sayı!Gryffindor 10-0 önde!"

"Regulus snitchi görmüş olmalı,Ariana peşine düştü yanyanalar..Regulus rol yapıyormuş!Regulus yukarı doğru haraket ediyor,Ariana ise peşinden gidiyor."

"Malfoy'dan bir Quaffle!Hadi ama James!10–10."

"Marlene'e Rodolphus'dan bir bludger .Marlene iyi misin tatlım?"

"Remus!"

"Pardon Profesör!Maç duraklatıldı,Marlene maça devam edebilirim diyor ama edemez gibi görünüyor,etmemeli zaten.Marlene'in yerine Arthur Weasley geliyor!"

"Bu sefer Ariana'ya bir bludger!Sirius son anda yetişip kurtardı!"

"Ariana ve Sirius arasında bir konuşma gerçekleşti ama duyamadım..herneyse James son anda bir quaffle tuttu!İşte bu!"

"Ariana ve Regulus hala snitchi bulamadı."

"ARİANA!NE YAPIYOR BU KIZ?!SÜPÜRGESİNDE AYAĞA KALKTI!"

"SNİTCH POTTER'DA!GRYFFİNDOR 160-10 KAZANDI!"

McGonagall'ın yüzünde gururlu bir ifade vardı.

Tüm çapulcular sahaya inmişlerdi.

"Delirdin sandım Ari.Seni birden ayakta görünce düşüceksin diye çok korktum."

"Ama bişi olmadı Sirius."diyip güldü Ariana.

"Ne demişler?Aslan yılanı ezer!"

Hepsi James'in dediğine gülmüştü.

~~~~~

Eveet,bölüm gelmez dedim ama geldi :)😉
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm😌💖
Hepinizi bolca öpüyorum 💋💞

Redamancy / Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin