•5• Nefret İksiri

400 18 0
                                    

Ariana sabah kalkıp kahvaltıya inmişti hemen.

Saat 10:00 gibiydi ve bir saat içinde Rodolphus Lestrange ile görüşecekti.

"Arianaa,iyi misin?Dalmış gibisin biraz."

"Hı?Ben mi?Yok ya iyiyim ben Aylak,geç yattım herhalde biraz."

Ariana arkadaşlarına yalan söylemekten nefret ediyordu.

"Ari biz Alice ve Lily ile Hogsmeade'e gideceğiz gelmek ister misin?"diye sordu Marlene.

"Olur Marlene saat kaç gibi?"

"Bilmem 12:00 gibi gideriz."

"Tamamdır.Benim 11:00 gibi bir işim var biter bitmez hemen sizin yanınıza gelirim."

"Peki kuzum Üç Süpürge'de oluruz."

"Hayırdır Ariana,senin ne işin var sabahın 11:00inde?"diye sordu meraklı Peter.

Jamesde "Evet dökül bakalım."diyince iyice paniklemişti bir şey bulması lazımdı.

"Hiiç,kendime bir kaç yeni kitap alacağım belki Remıs ve Lily'yede alırım diye düşündüm."

"Emin misin?"

"Eminim Jamie."

"Peki."
~~~~~~
Saat 11:00'ı gösterince Ariana Üç Süpürge'de oturmuş Lestrange'i bekliyordu.

Dakikalar geçmişti,5 dakika,10 dakika,20 dakika 30 dakika.

Ariana bunun bir şaka olduğunu anlayınca çok sinirlenmişti.Aklına gelen ilk fikir şakaların ustası olan ikizinden Lestrange için müthiş bir şaka hazırlamasını istemekti.

Saat 12:00de Alice,Marlene ve Lily ile buluştu.

Kızlar biraz alışveriş yaptıktan sonra kaymak birası içmek için oturdular.

"Sizce Mary'nin Sirius'a amortentia vermiş olma ihtimali kaç?"diye başlattı konuyu Marlene.

"%99 bence."dedi Ariana.

3 kızda başını salladı.

"Peki madem Amortentia'nın etkisinde nasıl geçmedi bu etki?"diye sordu Ariana.

"Bir olasılık var o da Mary'nin düzenli aralıklarla Sirius'a amortentia verdiği.Eğer düzenli olarak vermeseydi etkisi bu kadar uzun sürmezdi."

"Yok mu bunun bir panzehiri ya da karşı büyüsü felan."diye sordu Marlene.

"Var tabi,nefret iksiri..aslında yapımı çok kolay ama malzemeleri nerden bulucaz?Buldum!Jamesden isteyeceğim."

3 kız ona şaşkınlıkla bakıp aynı anda "Ne?" Dediler.

"Benim ikizim olan James dimi?Potter olan?"

"Ay evet Ariana nasıl olsa görünmezlik pelerini var,gider alır hemen bizde haritadan takip ederiz."

"Mantıklı hadi gidip James'e bunu söyle Lily."dedi Alice.

4 kızda kalkıp Hogwarts'a doğru gittiler.

James ve Sirius koskoca Quidditch sahasında yalnız başlarına antrenman yapıyorlardı.

James,kızların geldiğini görünce Sirius'a kafasıyla işaret etti ve aşağıya indiler.

"Naber Zambağım?Naber kızlar?"

"Boşver sen şimdi kızları sen benle gel bi."

"Hayırdır çiçeğim noldu?"

"Sus James sadece Lily'yi takip et.Sirius Mary seni arıyordu herhalde git bir bak."dedi Ariana sertçe.

2 çocukta Ariana'nın dediği gibi yaptı.

Lily James'i bahçede bir alana getirdi.

"James senden bir şey isteyeceğim."

"Emrindeyim çiçeğim."dedi hala quidditch formalarıyla olan çocuk.

"Senin görünmezlik pelerinin var değil mi?"

"Evet zambağım neden ki?Sen mi kullanacaksın?Sandığımın içinde olmalı dur getiriyim."

"Yok,hayır ben kullanamam onu,yani bilmiyorum yasak saatden sonra çıkmaya biraz korkuyorum."dedi Lily utanarak.

"Sorun değil çiçeğim,ben alışkınım ne yapmamı istiyorsun?"

"Şimdi biz bir iksir yapmak istiyoruz,iksir Nefret iksiri,gözlemlediğim kadarıyla Sirius amortentia etkisinde,panzehiride nefret iksiri bunu verdiğimizde eğer amortentia etkisindeyse etkisinden çıkacak değilse ona bir zarar gelmeyecek."

"Ciddi misin?Tamam zambağım bana uyar bu gece iksir dersliğinden alırım malzemeleri sen bana bir kağıda yaz malzemeleri."

Lily anlık bir sevinçle James'e sımsıkı sarıldı ve yanağından öptü ardından oradan ayrıldı.

James kızın öptüğü yanağına elini götürdü ve kız gidene kadar arkasından onu izledi.

O gece James iksir dersliğinden tüm malzemeleri başarıyla alıp Lily'ye teslim etmişti.

Ertesi sabah kahvaltıdan sonra Lily,James,Marlene ve Ariana,Remus ve Peter'a planı anlattı.

Alice,Frankle buluşacağı için gelmemişti.

"Peki nasıl vereceğiz bu iksiri Sirius'a?"dedi Peter.

"Akşam yemeğinde yemeğine damlatırız."diye yanıtladı Remus.

~~~
Lily ve Remus iksiri hazırlamıştı.

Akşam yemeği olduğunda herkes aşağıdaydı.

"Pati!Baksana bi bir şey soracağım."

"Noldu James?."

Ariana fırsattan yararlanıp Sirius'un balkabağı suyuna iksiri damlattı.

"Ee şey Pati unuttum ne diyeceğimi."

"Sende bir şeyler var Çatalak."

Neredeyse bütün masa Sirius'un balkabağı suyunu içmesini bekliyordu.Sirius sonunda balkabağı suyundan bir yudum aldı.

"Naber aşkım?"dedi bir ses,Mary MacDonald'dı o sesin sahibi,hemen Sirius'un boynuna sarıldı.

"Ne aşkımı be!Çekil benden MacDonald arkadaşlarımlayım şuan."diyip elleriyle ittirdi kızı.

Mary şaşkın bir şekilde çocuğa sonra masadakilere bakıyordu.

"Sırrın ortaya çıktı Mary,ona amortentia verdiğini biliyoruz,ya hiç bir şekilde bir daha yolumuza çıkmazsın ya da sırrını tüm okul öğrenir."dedi Ariana

"Psikopatsın sen Potter!"diye bağırdı Mary sonrasında masadan kalkıp başka bir yere oturdu.

"Çocuklar..ben sizi amortentia etkisindeysen kırdıysam çok özür dilerim..ayrıca teşekkürler hepinize."dedi Sirius.

Hepsi başıyla onayladı ve yemeklerine devam ettiler.

Sirius Black arkadaşlarına minnettardı.Hiç bir zaman onlar tarafından ihanete uğramamışdı,onlar onun ailesiydi.

~~~~~~~

Bir bölüm sonuyla daha beraberizzz😉💕

Sizce bölüm nasıldıı??

Bir bölüm sonrasında Remus'un küçük tüylü problemini öğrenecekler🥹

Neeyse başka spoi vermeden gideeyim been👋💖

Bool bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın öpüldünüzz bayyy💕

Redamancy / Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin