O gün Remus ve Ariana tüm gün boyunca hastane kanadında durmuşlardı.Tabiki de Sirius onlara kahvaltı ve öğlen yemeği getirmişti.
"Ben çok özür dilerim Ariana."
"Ne?Niçin özür diliyorsun Remus?"
"Bacağın..yani dün gece için.."
"Saçmalamayı kes.Bunu sen seçmedin ayrıca ben sana yardım etmek istiyorum."
"Teşekkür ederim Ari."
"Hadi ama Rem.Kim olsa böyle yapardı."
"Hayır.."
İki genç biraz daha sohbet ederken saatin geçtiğini anlamamışlardı bile.
"Biz geldiik!"
Marlene koşarak Remus'un yanına oturmuştu.
"Ayıp oluyor Marls,burada en yakın arkadaşın ölüm döşeğinde sen de sevgilinin yanına koşuyorsun.."demişti Ariana bayılma taklidi yaparak.
"Nasılsınız Aylak,ikiz?"
"İyi Jamie.Madam Pomfrey ile konuştunuz mu?Ne zaman çıkacağız?"
"Evet Ariana,konuştum.Bu akşam odalarınıza dönebilirsiniz."
Ariana bu haber sonucunda çok mutlu olmuştu çünkü Madam Pomfrey'in odası onu boğuyordu,kısacası hastane kanadına gitmekten ve orada bir kaç saatten fazla durmaktan hoşlanmıyordu.
"Bize yemek getirdiniz mi?Ariana'yı bilemem ama ben açlıktan öleceğim!"
"Getirdik aylak,getirdik."
Remus,Sirius'un yanıtıyla sevinmişti çünkü gerçekten çok acıkmıştı.
Ariana ve Remus yemeklerini yedikten sonra ikiside yatakhanelerine döndüler.
—————
Eveeet,çok kısa oldu..💞
Ama neyse,bugün LGS'ye girenler nasıl geçti?
Bir de yeni bir kurgu yazacağım,yani başladım ama James kurgusu mu olsun Remus mu bilemedim,yorumlarda belirtirseniz sevinirim 🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy / Sirius Black
De TodoHogwarts'taki tüm kızlar Sirius Black'in peşinden koşuyordu.Bu durum ise Sirius'un çok hoşuna giderken bir kişinin hiç hoşuna gitmiyordu,Ariana Potter.