Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle~Livmoren.🪻
2017. Eylül, 18.
Hastaneden çıktığım gün, artık Akkoç ailesiyle iletişimimi kesmiştim. Bir hastanede doktor olarak çalışmaya başlamış, Aslan beyin benim için aldığı evden çıkarak daha küçük bir eve taşınmıştım. Bugün eve erken dönmüş, üzerimi değiştirerek mutfağa geçmiştim. Film izlemeyi düşünüyordum. Bu yüzden mısır patlatarak, salona geçtim. Hala abimin ilk hediye ettiği battaniyeyle uyuyor, tavşanım Naz'ı da yanımdan ayırmıyordum. Onlar artık benden haber alamıyordu galiba. O aileden kopmayı başarmıştım. Ama ben onlardan haberler alıyordum. Tabii ki Defnenin sayesinde.
Ailesinin geniş imkanlarına rağmen, o da benim çalıştığım hastanede doktor olarak çalışıyordu. Son zamanlarda, Yelizin hamile olduğunu duymuştum ve dört ay öncesinde, bir kızları olmuştu. Bazen sosyal medya hesaplarından bebeğin fotoğraflarını görüyordum. İsmi Alisa Naz Akkoçtu. Abim bana hep bilmediğim bir sebepten dolayı Naz derdi. Şimdi de kızına koymuştu o ismi. Patlamış mısır kasesini hemen koltuğun önündeki sehpaya bıraktım. Kumandayı alarak koltuöa geçtim ve oturdum.
Tavşanıma sarılmış, izleyeceğim kanalı bulmaya çalışıyordum. Bugün yüzüklerin efendisi vardı, onu izleyecektim. Hızlıca kanalları çevirirken, gözlerim bir başlığa takıldı. " Taylan Mert Türker ve eşi Tülin Türker'in anısına, kayıp kızlarını bulmak için yapılacak olan anım töreni başlamıştır ". Babam ve annem. Söz konusu kayıp kız da bendim. Akkoç ailesi tarafından evlat edildiğim günden beri, Yasemin hanımın ısrarlarıyla, Aslan bey tanınmamam için elinden geleni yapıyordu. Kimsenin geçmişimi bilmesini istemiyordular.
Tabii ki benim onların yanından ayrıldığım güne kadar. Mühabir konuşuyordu. " kayıp kızları hakkında hiç bir bilgi yok, kendisi gibi, bilgileri de bulunamıyor. Ama hala toplumun bir çoğu yaşadığına inanmakta. Çünki kaçırıldığı ve ailesiyle birlikte hapsedildiği yerden canlı bir şekilde çıktığı söyleniyor. Bizi izliyorsa, bizimle iletişime geçmesini ve görüşmesini rica ediyoruz ". Kanala bağlı telefon numarası aşağıda yazılıydı. Derin nefesler alarak, sakinleşmeye çalışıyordum. Demek ki, kaybolduğum için amcam benim için gelmemiş, yetimhaneye gönderilmiştim.
Titreyen ellerimle birlikte, uzanarak sehpadan telefonumu aldım. Derin derin nefesler alarak sakinleşmeyi bekliyordum. Ellerim çok şiddetli bir şekilde titriyordu. Telefonumu açtım ve arama yerine girdim. Bir yandan ekrana bakıyor, diğer yandan telefonda numaraları tuşluyordum. Tüm rakamları yazdıktan sonra, arama tuşuna bastım. Muhabir hala konuşuyordu. Bense bir telefona, bir de ekrana bakıyordum. Telefon açıldı ve bir kadın konuşmaya başladı. " Buyurun " dedi, telefonun ardındaki kadın sesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harabenin Yıkımı
General FictionAsker Kurgu Wattpadde yazılan ilk ve tek Harabenin Yıkımı isimli kitap. Tüm çocuklar oyuncaklarını almış ve gitmişlerdi. Servinse yetimhanenin merdivenlerinde oturmuştu. Anne ve ba...