Harabenin Yıkımı~7

205 28 126
                                    

Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle Livmoren~🪻

Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle Livmoren~🪻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzbaşı Doğan Gökalp Bolatın anlatımıyla:

Mutfaktan çıkarak odama gitmiştim.
Servin Amber Akkoç, kızın gözleri bana açıkca bişey anlatmak istiyor gibiydi. Ama
ne o anlatıyordu, ne de ben anlaya biliyordum.

Ne zaman ona baksam, bişeyler oluyor, zihnim bulanıklaşıyordu. Naz'la onun arasında bir benzerlik arıyordu gözlerim.

Evet on beş yıldır aradığımız o küçük kız, Naz. Ayaz kızı gördüğünden beri tutturmuştu Naz da böyleydi, Naz da şöyleydi diye.

Ama ben ne kadar düşünsem de, zihnimde onunla ilgili bişeyler bulamıyordum.

bir kenara atarak, yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım.

Servin Amber Türkerin anlatımıyla:

Sabah kapımın sesiyle uyandım. Kalkıp kapıyı açtığımda, gelen Ayazdı. Esneyerek konuştu, " Gökalp beş dakikaya hazır
olun dedi " diyerek çıkıp gitti.

Ayazın gidişiyle hemen kapıyı kapatıp, dolaptan siyah bir kazak ve aynı renk kot bir pantolan çıkartıp, üzerime geçirdim.

Hava soğuk olduğu için yüzüme nemlendirici vurarak odamdan çıktım ve dış kapıya doğru ilerledim. Ayaz kapının tam önündeydi. Dönüp beni gördüğünde, " hadi çıkalım, Gökalp bizi arabada bekliyor " dedi.

Binadan çıkarak yüzbaşının arabasına
geçtik. Ben arka koltuğa otururken, Ayaz da ön koltuğa oturmuştu. Yola bakmayı bırakıp önüme döndüğümde, gözlerim aynadan yüzbaşının gözleriyle kesişti.

Anında gözlerini gözlerimden çekerek, " şarkı açmak istermisiniz? " diye sordu. Ayaz " yok kardeşim, böyle daha huzurlu " dedi.

Yüzbaşı " Servin? " dediğinde, ona dönerek " efendim " dedim. " Sen istermisin? " dediğinde şarkıyı kastediyordu. Kafamı sallayarak " hayır " dedim.

" Nereye gidiyoruz Doğan? Karargahta bir sorun mu var? ". Sonunda aklımdaki soruyu soran Ayazla rahat bir nefes almıştım.

" Hayır, biliyorsun zaten yeni askerlerin yerleşmesi için, hepimiz bir haftalık izinliyiz. Alış-verişe gidiyoruz ".

" Ne alış-verişi? " Ayazla ikimiz aynı anda konuştuğumuzda, yüzbaşı önce ona, sonra da bana bakarak " Begüm, Asır ve Servin için kıyafet almaya çıktık. Onlarla mağazada  buluşacağız ".

Harabenin YıkımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin