Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle Livmoren~🪻
Berna hanım:Hasta ziyaretine mi geldiniz?
Kenan:Hayır, daha doğrusu bir sorun olduğunu bilmiyorduk, Servine bişey mi oldu acaba?
Berna hanım:Servin bir uyurgezer, ailesinin ölümünden sonra uyurgezerliği çok daha ciddi bir hall aldı. En son dört gün önce gece merdivenlerden düştü.
Kenan:Anladım üzücü bir durum, peki onu göre bilirmiyiz?
Berna hanım:Tabii buyurun gelin benimle, Kenan ve Berna hanım konuşurken, Resul Servinin yanına gidiyordu. Odanın kapısı açıldığında, Servin dönüp kimin geldiğine baktı. Resulu görünce istemeden tebessüm etti. Çünki ilk defa biri ona söz verip gelmişti.
Resul:Merhaba.
Servin:Neden geldin?
Resul:Sözümü tuttum işte, neden şaşırdın ki?
Servin:Ne sözü?
Resul:Nasıl unutursun, sana asker oyuncağı getireceğime söz vermiştim ya.
Servin:Benim bir amcam vardı, o da bana söz verdi. Ailem öldüğünde bana söz verdi, seni yanıma alacağım dedi, ama bir daha gelmedi. Beni de buraya getirdiler, kimsem kalmadığı için.
Resul Servinin yanaklarındaki göz yaşlarını silerek, " üzülme, kimsen kalmadıya, ben senin herkesin olurum " dedi ve Servinin yatağına yaklaşarak, ona sarıldı. " Bak, unutmadım seni, geldim ben " diyerek, kapının yanındaki poşetleri gösterir, " sana asker oyuncağı da getirdim, başka hediyeler de ". Resul koşarak poşetten asker oyuncağını alır. Servin dikkatle Resulun elindeki asker oyuncağına bakmaktadır.
Resul elini sallayarak, hadi al bu senin diyerek, asker oyuncağını Servine uzatır. Servin yataktan doğrularak, oyuncağı alır ve incelemeye başlar. Bu arada Resul, tek-tek diğer oyuncaklar, resim malzemelerini ve battaniyeyi de alarak, Servinin yatağına bırakır.
Servin on yaşınadek, yani ailesini kaybettiği günedek sadece ailesinden ilgi görüyordu. Başka birinin onun için bişeyler yapması, Servine göre yeni bişeydi. Servin yeni eşyalarına bakarken, aklına gelen şeyle Resula dönerek, şöyle söyler " battaniyeyi üzerime örteemisin, kolum kırık ben tek elle yapamıyorum ". Resul hemen battaniyeyi alarak Servinin üzerine örter ve beklentiyle sorur , " sevdin mi? ", " çok sevdim " diyerek, battaniyesine hayranlıkla bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harabenin Yıkımı
Ficción GeneralAsker Kurgu Wattpadde yazılan ilk ve tek Harabenin Yıkımı isimli kitap. Tüm çocuklar oyuncaklarını almış ve gitmişlerdi. Servinse yetimhanenin merdivenlerinde oturmuştu. Anne ve ba...