Harabenin Yıkımı~5

624 67 106
                                    

Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle~Livmoren

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle~Livmoren.🪻

" Begüm Yalçın, Asır Güngör ve Servin Amber Akkoç beni takip edin asker ". Üçümüz de önceki odadan çıkarak, yüzbaşıyı takip ettik. O bir odaya girerken, biz de ardından odaya girdik. " Kuzgun timi hazır ol " dediğinde tüm askerler ayaklanarak asker selamı vermişti. " Time yeni katılan askerler: Begüm Yalçın, Asır Güngör ve Servin Amber Akkoç ". Yüzbaşının isimlerimizi söylemesini ardından formasında Ayaz Soykar yazılı bir adam, garip bakışlarını üzerimizde gezdirdi.

" Ne oldu Soykar? ". " Bolat konuşmamız gereken bir konu var ". Yüzbaşı Ayaz denen adamla birlikte odadan çıkmadan önce,
çatık kaşlarla yüzümü inceledi ve
odadan çıkıp gitti.

Yüzbaşı Doğan Gökalp Bolatın Anlatımıyla:

" Bolat o kız ", " ne demek istediğini anlıyorum Soykar ". " Sen de mi şüphelendin? ". Başımı sallayarak, " evet " dedim. " Bu isimdeki bir kızla ikinci kez karşılaşıyorum ama soy isim aynı değil ". " İkinci kez mi? ". " Evet, yaklaşık iki yıl önce hastanede bir kız için donör olmuştum. O kızın da ismi Servin Amberdi kızın soyismi farklıydı ama zaten evlatlıktı ". " Evlatlık olduğunu biliyordun ve ona ailesini sormadın mı? ". " Kız ölümden dönmüştü ve o kızın bizim Nazımız olduğunu sanmıyorum. Ama bu konuda kararlıysan, soru sormak için daha çok zamanımız var ". " Nasıl yani? Bu ne demek şimdi? ", " içerdeki kumral kız, o kız hastanede hayatını kurtardığım kız ". " O yüzden mi ikide bir kıza bakıp duruyorsun? ". " Evet, o kızda bişeyler var, sanki beni hatırlamıyor. Ama bakıcaz, kasten mi yapıyor, gerçekten hatırlamıyor mu ". " Ben Naz diyorum, bu iş daha da boka sarıyor Bolat ". " Zaman herşeye çaredir Soykar, sadece sabretmemiz gerek " diyerek Ayazın omuzuna dokundum ve kapıyı işaret ettim.

Servin Amber Türkerin anlatımıyla:

Odadaki herkes susmuş, sakince bir-birini izliyordu. Bir kadın bilgisayarın önüne geçmiş, çatık kaşlarla ekrana bakıyordu. Daha sonra konuşmaya başladı. " Görkem buraya gel ". " Ne oldu Özgür? ". " canlı yayın yapıyor şerefsizler ". İsminin Görkem olduğunu öğrendiğim adam, kadının tanına geçip çatık kaşlarla ekrana bakarken, " askerdeyken kaçırılan zengin ailelerin çocukları değil mi? ".

Adamın dedikleriyle hemen onlara taraf gittim ve tam bilgisayarın önünde durdum. Kadın tekrar konuşmaya başladı. " Evet onlar, Onur Bilgiç, Sedat Bağcı ve Resul Akkoç " dediğinde, tüm bedenimi hafif bir soğuk sardı. Ekranda neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Korkarakta olsa, tüm cesaretimi toplayarak ekrana baktım. Üç adam vardı ekranda hepsinin yüzü kan içinde kalmıştı. O kadar kötü bir durumdaydılar ki, hangisi abimdi bilmiyordum. Ekranda bir adam daha göründü. Yaralı adamların yüzüne su döktü.

Harabenin YıkımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin