Lütfen emeğimin karşılığında yorum yapın ve oylayın. Bir vote ve bir kaç yorum bence çokta zor bir istek değil. Yok yapmıyorsanız, kitabımı da okumayın!
Lütfen oylayıp, yorum yapmayı unutmayın sevgilerle Livmoren~🪻
Bir önceki bölümden hatırlatma:
"Komutanımmış, komutan olunca her haltı yiye bileceğini mi sanıyordun sen?". "Servin, beni delirtme. Operasyona katılmak istiyorsan, karşındakinin kim olduğunu
bil ve ona göre konuş". "Beni abimi kurtaracağımız operasyona katılmam konusunda tehdit edemezsin! Karşımdaki kim yüzbaşı!? Ha, sen söyle, karşımdaki kim!? Bir komutan mı, yoksa aklını kaçırmış bir manyak mı!?"Aniden bağırarak söylediğim tüm cümleleri susturacak bişey oldu. Yüzbaşı eliyle, ne zaman gözümden düşüpte yanağıma indiğini bilmediğim göz yaşımı sildi. Ardından eğilerek dudağıma yapıştı ve yavaş bir şekilde öpmeye başladı.
Öpücüğüne karşılık vermiyordum,
ama aynı zamanda, onu kendimden uzaklaştırmıyordum. Tüm vücuduma
sıcaklık yayılmıştı ve ben bu andan
itibaren, bir daha yüzbaşının yüzüne
nasıl bakacağımı düşünüyordum.Yavaşca alt dudağımı emip bıraktıktan
sonra, yüzüne bakmadan, "neden böyle yapıyorsun" diyerek arkamı dönüp odadan çıktım ve hızlı adımlarla dış kapıya doğru yürüdüm. Kendi evimize girdiğimde, Begüm odasında uyumuştu. Ben de odama geçerek, yatağa uzandım ve uykuya daldım.Sabah birinin beni sarsmasıyla uyandım. Gözlerimi tamamen açtığımda, gördüğüm yüzle tuttuğum nefesimi bıraktım. Begüm önümde durmuş, telefonunun ekranını bana gösteriyordu. Doğrularak, soran gözlerle ona baktım. "Noldu?" "Ay, ekranı boşuna mı gösteriyorum ben, baksana yüzbaşı tüm timin olduğu bir grup kurmuş".
İnanmayarak telefonun ekranına baktım. "Kuzgun Timi" diye mırıldandım. Yataktan kalktım ve konuşmaya başladım. "Begüm, boşver grubu da, gidip kahvaltımızı yapalım, bişey olsa zaten yüzbaşı yazardı gruba". Gelen bildirimle Begüm yeniden telefona baktı.
"Al işte yazdı" dediğinde, ona göz devirdim. Konuşmam biter bitmez yüzbaşı yazmıştı. "Ne yazmış? Sesli oku da, bide ben bakmayayım gruba".
Komutanım:Herkes beni dinlesin, bu akşam tim olarak toplanacağız. Aramıza katılan üç yeni askeri kutlamak için. Anlaşıldı mı?
Görkem:Anlaşıldı komutanım.
Özgür:Anlaşıldı komutanım.
Ayaz:Anlaşıldı Bolat.
Akın:Anlaşıldı komutanım.
Mesut:Anlaşıldı.
Zafer:Anlaşıldı komutancım.
Komutanım:Zafer sus, o cım'ı bir taraflarına sokmayayım.
Zafer:Emredersiniz komutanım.
Çiğdem:Anlaşıldı komutanım.
Caner:Anlaşıldı.
Sedat:Anlaşıldı komutanım.
Mesajları sesli bir şekilde okuduktan sonra, Begüm de bir mesaj yazmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harabenin Yıkımı
General FictionAsker Kurgu Wattpadde yazılan ilk ve tek Harabenin Yıkımı isimli kitap. Tüm çocuklar oyuncaklarını almış ve gitmişlerdi. Servinse yetimhanenin merdivenlerinde oturmuştu. Anne ve ba...