Merhabaaa
Nasılsınız?
LGS ye giren okurlarım varsa hepsine bol bol şans diliyorum.
Herkesin istediği olsun.
LGS den sonra okuyan olursa nasıl geçtiğini yazın buraya👉🏻
Fazla uzatmadan bölüme geçin siz hadi
İyi okumalarrr
¤¤¤¤
Yazar ağzından:
Zaman durmuştu...
Genç alfa duydukları ile şok geçirmişti. Ondan nasıl böyle bir seçim yapmasını isterdi. Bir yanda kalbi, güzeller güzeli omegası, bir yanda da canı kanı biricik kardeşi.
İkisi arasında bir seçim yapmak ölüm gibiydi.
Kanı sinirden kaynamaya başladı. Alfası içinde hırlarken yanında burnundan soluyan delta'ya kaydı gözleri. Eskiden beri hiç sevmemişti Do-Yun'u ve bunda haklıydı. Onu kim severdi ki...
"Seni oruspu çocuğu!"
Hızla yerinden kalkarken konuşan alfa bir yandan Do-Yun'un çok aptal olduğunu düşünüyordu. Çünkü yanındaki beta çoktan onun sinyallerine ulaşmaya başlamıştı. Amacı biraz daha aramayı uzun tutmak olurken "İkisinden birini seçersem diğerine ne olacak?" Diye sordu.
Ama almak istediği cevap yerine karşı hattaki alfa, "Süre bitti alfacık artık ikisine de veda et." Diyip hiç durmadan telefonu kapatmış ve hemen sim kartını imha etmişti.
Bunun üzerine yanında duran ve kendini sıkan delta betadan aldığı olumsuz baş sallama ile telefonu aldığı gibi bağırıp duvara fırlatmıştı.
Yoongi saçlarına elini daldırıp dizini salmaya başladığında burnundan soluyordu. Henüz yanlarındaki beta sinyallere ulaşamadan kapatmıştı telefonu.
Diğer yandan sandalyede bağlı bir şekilde oturan omegalar henüz ne olduğunu anlamadan yine kendilerini bir boşlukta bulmuşlardı.
Şimdi ne olacaktı?
Jungkook'un gözünden yaş gelirken jimin ateş saçan gözleri ile alfa'ya kilitlenmişti. Jungkook her zaman daha duygusal olan taraftı. Jimin ise ona göre biraz daha sertti ve bu hep böyle olmuştu.
Do-Yun onlara güldüğünde betalara dönüp "Çözün onları." Demişti. Sahi neden bütün çalışanlar betaydı? Jimin bunun cevabını biliyordu.
Betaların feromonları daha az olduğu için onlar ile çalışıyordu. Çünkü kıskanç bir psikopattı.
Betalar omegaları çözdüğünde jimin hızla ağzındaki bandı çıkarmış, Jungkook acıyan bileklerini okşarken sarı saçlı konuşmuştu.
"Seni sik kafalı yarrak! Döl israfı muşmula! Maymun! Dingil piç!"
"Senin ağzın gerçekten çok bozuk. Onu kendi odasına götürün."
Genç çocuk bunu duyduğu gibi endişeyle ayaklanmış, sarı saçlıya kollarını dolarken "HAYIR!" diye bağırmıştı.
"Götürme onu."
Betalar gelip yanlarında durduğunda omega tekrar "Hayır!" Diye bağırmış ve "Lütfen götürmeyin." Demişti. Dolu gözlerinden damlalar firar ederken daha sıkı sarılmıştı jimin'e. Yanlarındaki beta bakışlarını alfa'ya çevrildiğinde aldığı onay ile sarı saçlının götürmek için kolunu tutmuştu.
Jimin anında "Dokunma bana!" Diyip bağırmış, Jungkook da "Bırak!" Diye ona eşlik ederken hıçkırmaya başlamıştı. Ama nafileydi.
Beta düz ifadesiyle ikisni ayırıp umursamadan omega'nın çırpınışları eşliğinde omega'yı odadan çıkarmıştı. Genç çocuk hemen çatık kaşları ile alfa'ya dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Full Moon Night
FanfictionJeon Jungkook, 20 yaşına gelen herkesin dolunay gecesi kurt cinsiyetini ôğrenmesi şerefine düzenlenen baloda, kardeşinin kurt cinsiyetini kutlamaya gelen yüzyılın deltası Kim Taehyung'un ruh eşi olacağını düşünmemişti. semetae! ukekook! taekook! An...