Blbej den

92 6 12
                                    

• Tenhle příběh nemá nikoho urážet, berte to s nadsázkou

Pohled: 🇨🇿

Dnešek. Zatím snad vydařený den. Myslím. Když teda nepočítám, že můj spánek činil pouhé 3 hodiny, brašule mi někam schoval mobil a... taky... je dnes jedna menší oslava... tím menší myslím, že tam budou skoro všichni... nesnáším tyhle malý oslavy...
Jasně, nemusela bych tam vůbec chodit... nikdo by si přece nevšiml, že tam není takový malý stát jako já že?
Háček je v tom, že je to moje oslava. Narozenin. Takže tam budou opravdu skoro všechny státy.

Super... fakt super. Mám chuť si zajít k psychologovi.

Vstala jsem z postele, obula si své papučky a vyrazila dolů na snídani.

🇸🇰: Hej! Ségra! Všechno-
🇨🇿: Ne. Mlč prosím. Řekla jsem s tím snad nejvíc naštvaným výrazem století. Ikdyž... vlastně Rusko asi nepřekonám...

🇸🇰: Tak hele... podívej. Už jsem připravil nějaký filmy, na který se večer podíváme.

Prosím ať to nejsou kokotiny jako minule...

Slovensko chmatl po svím mobilu a začal číst názvy filmů...

🇸🇰: Tři veteráni, S čerty nejsou žerty, Dědictví aneb k*rva hoši guten tag, Ať žijí duchové-

🇨🇿: Sorry, ale co je to za výběr?!
Už jsem asi moc rozdurděná.

🇸🇰: Co? Ty opovrhuješ filmem 'Dědictví aneb k*rva hoši guten tag'?

🇨🇿: Ano. Nechci si pouštět kokotiny!

🇸🇰: Jaký kokotiny?! Tohle je klenot kinematografie!

Ať už dnešek skončí... prosím...

ČSR (Československo): Co se děje?

🇸🇰: Tady Česko právě opovrhla filmem "dědictví aneb k*rva hoši guten tag"!

ČSR: Slovensko! Naučíš se někdy vybírat normální film? Vždyť víš, že to Česko nenávidí a stejně to chceš pustit!

🇸🇰: Dobře... promiň Česko... uznávám, že to nesnášíš...

🇨🇿: Díky. To ti to trvalo.

🇸🇰: OK... tak kdyby jste mě teď hledali, tak já si du dát kofolu a pak jdu do školy. Tak čau. Uvidíme se na oslavě.

Alespoň že nechodím se Slovenskem do stejné třídy. Zajímalo by mě, kdy si konečně přestane hrát na kokota.

(Timeskip)

Už jsem byla před školou a nějakou dobu tady čekám na Německo. Sedím s ní ve třídě a známe se už dost dlouho. 

🇩🇪: Čaukyyy!!

Konečně.

🇨🇿: Čau, kde jsi byla?
🇩🇪: Bus. Znáš to.

Aha. Kvalitní doprava selhala.

🇩🇪: A co ty? Jak fituješ tu dnešní oslavu?
🇨🇿: Jedno slovo. Nefituju. Slovensko mě ráno nasral. A taky jsem spala tak 3 hodiny... takže super...
🇩🇪: No... To není nejlepší. Ale neboj, já ti spravím náladu!
🇨🇿: Ještě že tě mám...

Objali jsme se. Alespoň že Německo stojí přimě v těch nejtemnějších hodinách jako psychická podpora.

🇩🇪: Víš, že má dneska do třídy přijíd novej kluk?
🇨🇿: Cože?! NE NE NE! To si ze mě děláš prdel že?
🇩🇪: Ne... neboj... To fitneš... pomůžu ti.
🇨🇿: Novej kluk... proooooč...?
🇩🇪: Wait... já řekla, že je jenom jeden? Jejda.

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat