PO OBĚDĚ
Pohled: 🇷🇺
🇷🇺: Tak fajn. Zbalte se, čas vyrazit. Mimochodem, nevíte někdo tak náhodou, kde je Finsko? Tak moment. Kde je Estonsko?!
Sakra. Já ho přetrhnu jako hada, až ho najdu.
🇷🇺: Ukrajino, máme nějaký tank?
🇺🇦: Tank? Seš švihlej nebo co? Vážně si myslíš, že máme tank? Teď? Tady?
🇷🇺: Promiň, trochu jsem si to neuvědomil. Tak, máme alespoň nějakou válečnou mašinerii?
🇺🇦: Ne ty demente! Ale mám tady pár granátů, miny a potom ještě airsoftku.
🇨🇿: Wait, ty granáty a miny jsou pravý? Jak jste k nim přišli a proč je máte vůbec s sebou?
🇺🇦: Jednoduchá odpověď. Táta.
🇨🇿: Táta?
🇺🇦: Jo. Budu citovat: "základní věci pro přežití jsou zbraně, granáty, miny, kamufláž a vodka. To si dobře zapamatuje děti."
🇷🇺: Jo. Tohle nás učí už od dětství.
🇨🇿: Zajímavý, avšak dá se říct, že i pravdivý.
🇷🇺: Dobře. Zpátky k tématu. Ukrajino, ta airsoftka, co to je konkrétně za zbraň?
🇺🇦: Jo, tak zaprvé... je to airsoftka a ne normální zbraň, protože to by učitelé asi fakt nedovolili.
🇷🇺: Dobře, mohla jsi to sice propašovat, ale to je jedno. Zajímá mě, jak moc je ta airsoftka podobná té původní zbrani a co to je vůbec za zbraň.
🇺🇦: Jasně. Jedná se o všemi milované AK-47 (samozřejmě) a není to žádná laciná plastová čínská výroba-
🇨🇳: Hej!
🇺🇦: Promiň... takže ta airsoftka je z kovu a že dřeva. Je naprosto identická s normálním AK-47, až na to, že nestřílí náboje, ale takový ty kuličky.
🇷🇺: Dobře. Dej to sem.
🇺🇦: Proč?
🇷🇺: Estonsko je někde pryč.
🇺🇦: Jo, viděla jsem jí s Finskem jít do lesa.
🇷🇺: S FinSkeM?
🇺🇦: Jo. Aha... tak to proto chceš tu airsoftku.
🇷🇺: Jo. Přesně tak.Netrvalo dlouho, než tu zbraň Ukrajina nabila a dala mi jí.
Rychle jsem vyrazil přímo k lesu.
🇺🇸: TO SI ZE MĚ DĚLÁTE P*DEL?! KDE SAKRA VZAL ZBRAŇ?!
🇨🇦: Ameriko, je to Rusko. Možná lepší to nechat být.Vešel jsem do toho lesa.
🇷🇺: Estonsko? Kde jsi?
???: A sakra. Vypadá to, že nás tvůj brácha našel.
??: K*rva. To si děláš srandu? Kde vzal sakra AK-47?!🇷🇺: Estonsko? Já vás slyším. A ty demente, vylez, klekni na kolena a pros u mě o odpuštění, že jsi zase otravoval mou sestru! Počítám do pěti. Ta zbraň je nabitá ty zm*de!
🇫🇮: Tak fajn vklidu! Už jsem tady..
🇪🇪: Rusko, pokus se někdy nechovat jako prvotřídní kokot!
🇫🇮: Dobrý Estonsko, já to zvládnu.
🇷🇺: Jen aby. Kleknout.
🇫🇮: No jo. To je jakože přepadení?
🇷🇺: Ne, ber to jako, žes to podělal. A hodně. K*rva. Kolikrát ti mám sakra říkat, že se nebudeš přibližovat k mé sestře?!
🇪🇪: Rusko to stačí. Přestaň!
🇷🇺: Vklidu Estonsko. Je to čůrák! Velkej čůrák!
🇪🇪: Ty ještě větší!
🇷🇺: Snažím se tě chránit!
🇪🇪: Ale ty nejsi můj otec! Tak se laskavě zpamatuj a nech Finsko konečně na pokoji!
🇷🇺: Víš co? Tak jo.
🇪🇪: Cože?Natáhl jsem ruku, ve které jsem držel tu zbraň, namířil rychle na Finsko a vystřelil.
🇪🇪: *výkřik* Sakra Finsko! Ne ne ne ne ne! Nesmíš umřít! Rusko, ty demente zk*rvenej! Tys ho zastřelil!
🇫🇮: E-Estonsko ...?
🇪🇪: Ano?
🇫🇮: T-To nebyli n-náboje...Finsko jí ukázal dlaň ve které byly ty kuličky, které airsoftky střílí.
🇪🇪: On tě nezabil?
🇷🇺: Dávej si pozor! Příště to nebude žádná airsoftka! A bude to ostrýma! Jestli ještě něco poděláš!Pohled: ČSR
Byli jsme před domem Británie.
ČSR: Tak zazvoníš už, nebo to mám udělat já?
SSSR: Ne, ne, ne. To zvládnu. Jenom si musím malinko porovnat uniformu.
Po chvilce Sovět zazvonil a Británie přišel otevřít.
🇬🇧: Přátelé! Pojďte dál!
Británie nás hned potom co jsme vešli, vzal do kuchyně a začal nám vařit čaj.
🇬🇧: Tak. Co vás přivádí?
SSSR: Je dost vážné.
🇬🇧: Jak vážné? Vážné jako válka?
ČSR: Ano. A možná ještě horší.
🇬🇧: Jak horší? O co jde?
SSSR: Jde o Francii.
🇬🇧: Sověte... já... prosím... nechci se o tom bavit...
SSSR: Já vím, byla to tvá žena...
🇬🇧: Ne, nic nevíš! Nevíš jaké to je přijít o někoho takového! Nechci se bavit o její smrti!
SSSR: Británie! Já vím kdo je její vrah!
🇬🇧: Tak vrah!? Jestli si dobře vzpomínám, pomohl jsem ti očistit tvé jméno! A ty sem přijdeš a začneš cosi o vraždě! To je neslýchané! Byla to nehoda!
SSSR: Británie, ty i já víme o tom, že to žádná nehoda nebyla.
🇬🇧: Chceš říct, že to ty jsi jí zabil?
SSSR: Ne. Já ne. Ale už vím kdo to byl.
🇬🇧: Kdo je to. Chci vědět kdo byl vrahem mé ženy!
SSSR: Evropská Unie!
🇬🇧: Cože?
SSSR: Ano. Ta svině mi dnes zavolala a nechtěně se mi přiznala.
🇬🇧: Až se mi dostane do rukou! Sověte, počkej ještě, proč ti volala.
SSSR: Cílem toho telefonátu byla hrozba mou smrtí. Ovšem, z hovoru, z toho hlasů nebylo poznat, kdo mi volal. To jsem poznal, až po pár minutách, když se nechtěně prozradila.
🇬🇧: Ale organizace nemohou zabíjet státy. Jak tedy zabila Francii?
SSSR: Záleží jaké státy.
🇬🇧: Ta svině! Ale tebe zabít nemůže ne?
SSSR: Nemůže. A proto potřebuje někoho na špinavou práci. Někoho, ne jen tak ledajakého. Je to USA.
🇬🇧: Cože?
SSSR: Když bude mít tvůj syn tu zprávou zbraň, může mě zabít, nebo při nejmenším urychlit mou smrt.
🇬🇧: Proč můj syn? A jak by ho k tomu mohla navést?
SSSR: Když Američana přesvědčí o tom, že to já jsem zabil Francii... bude mít důvod.
🇬🇧: To je pravda. USA pořád věří, že to byla jenom nehoda. Ale jak ho o tom Evropská Unie může přesvědčit, když jsou teď každý někde úplně jinde?
SSSR: Německo.
🇬🇧: Vždyť je to jeho přítelkyně.
SSSR: No právě. Je to tak schválně. Snaží se ho zmást, že to ona je ta jediná, které může věřit.
🇬🇧: Stejně mi vrtá hlavou, co může být její důvod k tomu tě zabít?
SSSR: Před několika hodinami řekla Unie NATU tohle: "Dvanáct let, dvanáct hvězd. Jaký stát vládl na svém území dvanáct let?"
🇬🇧: Třetí říše.
SSSR: Takže Evropská Unie se chce pomstít.
🇬🇧: A my se budeme muset připravit.