Ty žiješ!

19 3 8
                                    

Pohled: 🇬🇧

V boji na blízko s nějakou zbraní je fakt dobrá. Nebudu lhát.

🇪🇺: Už máte dost?
🇬🇧: Dost? A já? To bys měla mít spíš ty!

Rozběhli jsme se proti sobě, avšak já se skrčil a podklouzl tak, že jsem jí seknul do nohy. Jakmile jsem byl za ní, nestačila se ani otočit a já jí zasadil další úder. 

Pohled: 🇨🇦

Podařilo se mi dostat už asi tak tři letadla. Ale situace se stále nezlepšila. Pořád přilítávaj další. Ve vzduchu jsem tady já a ještě Kazachstán. Kazachstán proto, že umí lítat a v jeho letadle chybí padák, takže kdyby se něco podělalo, tak může alespoň vyletěl.

*vysílačka*

🇰🇿: Kanado?
🇨🇦: Jo?
🇰🇿: Další čůráci na dvanácté hodině!
🇨🇦: Díky. Už je taky vidím. Poslouchej, klasická taktika, obletíme je. Ty z leva, já z prava.
🇰🇿: Rozkaz. Přepínám.

Tak fajn. Jen ať přijdou. S*áči.

Ajéje... To nevypadá dobře... vypadá to, že se nad náma začíná tvořit bouřka. A ne zrovna malinká mírná bouřka. Tím chci říct, že žádnou horší jsem asi nikdy dřív neviděl. Třeba nebude pršet. Jo. Třeba se to prostě přežene...
Najednou do letadla začali bušit kapky vody.

Tak se to asi nepřežene...

Tak moment... kde jsou ty nepřátelský letadla?

*vysílačka*

🇨🇦: Kazachstáne?
🇰🇿: Co-..co je?! Vysílačka se začíná sekat!
🇨🇦: Kde jsou ty letadla?!
🇰🇿: Museli vletět do tý bouřky!
🇨🇦: To je sebevražda!
🇰🇿: Musí mít nějaký plán, chtějí na nás vyletěl zhora a překvapit nás!
🇨🇦: Jak se tomu vyhneme?
🇰🇿: Budeme tam muset vletět taky...

Pohled: 🇯🇵

Tak... teď se nesmí nic pokazit.
Co když se něco pokazí! Ne nepokazí! To se nesmí stát. Kdyby ovšem ano, bude potřeba plán B. Evropská Unie řekla, že máme bojovat za cenu vlastního života... a v tom případě je plán B vcelku odpovídající... a "vcelku odpovídající" myslím né úplně pěknou věc... kamikaze...

Pohled: 🇪🇦

Munice dochází hodně rychle. To není moc dobrý.
Kdo nemá odstřelovací pušku už ani pomalu nestřílí.

🇵🇹: Máš ještě náboje?
🇪🇦: Ne. Už nic. Co ty?
🇵🇹: Taky nic.
🇪🇦: Tak co teď?
🇵🇹: Já mám kord.
🇪🇦: Tak alespoň tak. Hele... podívej... asi máme společnost.

🇻🇳: Dobré ráno, č*ráci.
🇰🇵: Vietname? Kde se tady bereš?
🇻🇳: Ale... prostě si jdu tak kolem a napadlo mě pomoct mím starým přátelům.
🇰🇵: Tak to je dobře, že jsi tady! Jinak já vám přeji taky dobrý ráno.
🇪🇦: Tak jo...? Díky...?

Vytáhli zbraně. Severní Korea měl alespoň nějakou zbraň, která připomínala nějakou šavli, nebo tak nějak. Vietnam měl prostě random klacek, co našel v lese.

🇻🇳: Co je? Nikdo mi neřekl, že mám vzít nějakou takovou zbraň!

Pohled: 🇧🇾

🇦🇺: Copak neztratila jsi se, tak náhodou?

Austrálie stál pár metrů předemnou.

🇬🇱: Já myslím, že se ztratila.

Grónsko stál zase pár metrů za mnou.

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat